1
Vraag
2
Reacties
Altijdgezeik

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Mediabox XL te warm

Goedenavond, 

 

sinds vandaag wordt mijn mediabox te warm en zet zichzelf uit +- om het kwartier ook als die op stand-by staat wordt die gloeiend heet.

Heb het kastje opgetild en er zit geen stof in de ventilator, waarschijnlijk is die wel kapot.

 

mijn vraag is of er een nieuw kastje besteld kan worden ? 

alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Altijdgezeik, zo te lezen is een nieuwe mediabox geen gek idee! Ik stuur je de mediabox Next mini op, dit heeft geen invloed op je abonnementskosten. De mediabox Next mini heb je binnen 2 werkdagen in huis. Ik ga er vanuit dat die alle problemen oplost! 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Een Ziggo moderator kan je een vervangende Mediabox XL toesturen.

Is een mediabox Next mini of mediabox Next mogelijk iets, als er toch een vervanger gestuurd moet worden, dan kan dat ook een next zijn en dat scheelt een berg stroom.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Altijdgezeik 

Heel vervelend probleem. Gelukkig zijn problemen er om opgelost te worden. Ik zal een moderator vragen welke oplossingen er zijn zodat je zo snel mogelijk van het gezeik af bent.

Altijdgezeik
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Als ik daarmee ook programma’s kan terugkijken, vind ik zon mediabox next helemaal prima.

Altijdgezeik
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Reactie hierop onderaan de topic , thanks voor de info.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Altijdgezeik  wat ook vaak met Media Box XL wil helpen is dat de ventilator aan de onderkant zit je Media Box XL op klosjes. In 2015 tot ik de Next kreeg heb ik dat ook gedaan, werkt stuk beter, dan kan er lucht onder vandaan.

 

20180328_112245.jpg20180328_112302.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mijn Next Media Box staat ook op Klosjes, gewoon gemak, zo behoud je lucht circulatie.

Altijdgezeik
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Heb helaas geen speling met de hoogte van het kastje het past net onder mijn tv , maar wel bedankt voor het meedenken. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik heb er ook 3 gebakken door 5 uur on Demand, vinden ze niet fijn. En ik begrijp je punt, medewerkers zijn op de hoogte rn morgen komt de hulp. Nog even volhouden. En graag gedaan voor het meedenken. 😉😊

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Altijdgezeik, zo te lezen is een nieuwe mediabox geen gek idee! Ik stuur je de mediabox Next mini op, dit heeft geen invloed op je abonnementskosten. De mediabox Next mini heb je binnen 2 werkdagen in huis. Ik ga er vanuit dat die alle problemen oplost! 

Altijdgezeik
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Goedemorgen @Lotte Zou ik ipv een next mini , een normale next kunnen krijgen . Want mijn internet schommelt nog wel eens en ik heb liever dat mijn tv daar los van staat.

 


alvast bedankt!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Snap ik @Altijdgezeik! We leveren helaas geen mediabox Next bij een tv Start pakket. We kunnen de mediabox XL wel omruilen voor een andere mediabox XL, is dat een idee? 

Altijdgezeik
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Bedankt voor het snelle reageren @Lotte , dat wist ik niet dat de next niet geleverd wordt bij mijn type pakket. Dan laat ik het wel bij de mini,  want het apparaat wat ik nu heb, heb ik niet zon vertrouwen meer in. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Altijdgezeik Geen dank! Helemaal goed, mocht je alsnog problemen ervaren dan mag je ze hier altijd aankaarten. 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Altijdgezeik schreef: “Want mijn internet schommelt nog wel eens en ik heb liever dat mijn tv daar los van staat.” 
Misschien is het dan een idee om eens te kijken naar je schommelende internet. Heb daar al eens eerder contact over gehad met iemand van Ziggo of op deze community?

 

Altijdgezeik
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Woon in een gebouw met een vieze rattenplaag , er wordt al aan het probleem gewerkt, het kastje is binnen en heb weer tv probleem opgelost bedankt allemaal voor het meedenken en helpen.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Altijdgezeik zo zie je maar: het is niet altijd gezeik! 😀

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic