Goedenavond,
sinds vandaag wordt mijn mediabox te warm en zet zichzelf uit +- om het kwartier ook als die op stand-by staat wordt die gloeiend heet.
Heb het kastje opgetild en er zit geen stof in de ventilator, waarschijnlijk is die wel kapot.
mijn vraag is of er een nieuw kastje besteld kan worden ?
alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Altijdgezeik, zo te lezen is een nieuwe mediabox geen gek idee! Ik stuur je de mediabox Next mini op, dit heeft geen invloed op je abonnementskosten. De mediabox Next mini heb je binnen 2 werkdagen in huis. Ik ga er vanuit dat die alle problemen oplost!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan je een vervangende Mediabox XL toesturen.
Is een mediabox Next mini of mediabox Next mogelijk iets, als er toch een vervanger gestuurd moet worden, dan kan dat ook een next zijn en dat scheelt een berg stroom.
Dag @Altijdgezeik
Heel vervelend probleem. Gelukkig zijn problemen er om opgelost te worden. Ik zal een moderator vragen welke oplossingen er zijn zodat je zo snel mogelijk van het gezeik af bent.
Als ik daarmee ook programma’s kan terugkijken, vind ik zon mediabox next helemaal prima.
Reactie hierop onderaan de topic , thanks voor de info.
@Altijdgezeik wat ook vaak met Media Box XL wil helpen is dat de ventilator aan de onderkant zit je Media Box XL op klosjes. In 2015 tot ik de Next kreeg heb ik dat ook gedaan, werkt stuk beter, dan kan er lucht onder vandaan.
Mijn Next Media Box staat ook op Klosjes, gewoon gemak, zo behoud je lucht circulatie.
Heb helaas geen speling met de hoogte van het kastje het past net onder mijn tv , maar wel bedankt voor het meedenken.
Ik heb er ook 3 gebakken door 5 uur on Demand, vinden ze niet fijn. En ik begrijp je punt, medewerkers zijn op de hoogte rn morgen komt de hulp. Nog even volhouden. En graag gedaan voor het meedenken. 😉😊
Goedemorgen @Altijdgezeik, zo te lezen is een nieuwe mediabox geen gek idee! Ik stuur je de mediabox Next mini op, dit heeft geen invloed op je abonnementskosten. De mediabox Next mini heb je binnen 2 werkdagen in huis. Ik ga er vanuit dat die alle problemen oplost!
Goedemorgen @Lotte Zou ik ipv een next mini , een normale next kunnen krijgen . Want mijn internet schommelt nog wel eens en ik heb liever dat mijn tv daar los van staat.
alvast bedankt!
Snap ik @Altijdgezeik! We leveren helaas geen mediabox Next bij een tv Start pakket. We kunnen de mediabox XL wel omruilen voor een andere mediabox XL, is dat een idee?
Bedankt voor het snelle reageren @Lotte , dat wist ik niet dat de next niet geleverd wordt bij mijn type pakket. Dan laat ik het wel bij de mini, want het apparaat wat ik nu heb, heb ik niet zon vertrouwen meer in.
@Altijdgezeik Geen dank! Helemaal goed, mocht je alsnog problemen ervaren dan mag je ze hier altijd aankaarten.
@Altijdgezeik schreef: “Want mijn internet schommelt nog wel eens en ik heb liever dat mijn tv daar los van staat.”
Misschien is het dan een idee om eens te kijken naar je schommelende internet. Heb daar al eens eerder contact over gehad met iemand van Ziggo of op deze community?
Woon in een gebouw met een vieze rattenplaag , er wordt al aan het probleem gewerkt, het kastje is binnen en heb weer tv probleem opgelost bedankt allemaal voor het meedenken en helpen.
@Altijdgezeik zo zie je maar: het is niet altijd gezeik! 😀
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.