1
Vraag
2
Reacties
4165_122801

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox XL te heet

Hedenochtend is Mediabox XL door monteur van Ziggo geinstalleerd.

 

Op de plek waar de monteur de box had geplaatst is het zogezegd te warm volgens het apparaat, naar andere plek, ook te warm staat nu op de vierde plaats en nu MET glazen kopjes eronder, is toch een gek gezicht.

Tussen 18:00 en 20:00 uur is de box driemaal uitgevallen. De bovenzijde van de box voelt ook echt heet. Kast er onder is koel. De box staat vrij niet in n kastje ofzo.

 

Wat hier aan te doen?  Want de kopjes zijn bedoeld voor de koffie.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
4165_122801
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja helemaal gelukt, hartelijk voor de snelle wissel.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dan lijkt er een probleem te zijn met deze mediabox.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Goedemorgen @4165_122801 en een warm welkom op de Community,


Goed dat je hiermee aan de bel trekt! Als ik jouw verhaal zo lees lijkt er overduidelijk iets niet helemaal in de haak met de koeling van de Ziggo Mediabox XL die je op dit moment hebt staan. Als het apparaat te heet wordt, dan schakelt het inderdaad vanzelf uit. Ik zorg ervoor dat je van ons een nieuwe Ziggo Mediabox XL toegestuurd krijgt. Binnen 3 a 4 werkdagen ontvang je de nieuwe Mediabox XL met de pakketdienst van Post NL in huis. De defecte Mediabox XL ontvangen wij graag retour op onderstaande retouradres.

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070
5800VB Venray

Laat je weten wat jouw bevindingen zijn met de nieuwe Mediabox XL?

4165_122801
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja helemaal gelukt, hartelijk voor de snelle wissel.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

@4165_122801 Super dat het allemaal gelukt is! 😉 Werkt de nieuwe Ziggo Mediabox XL helemaal naar wens?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic