Beste,
I.v.m. een defecte mediabox xl heb ik een nieuwe mogen ontvangen via post.nl
Ik moest deze zelf installeren maar dat lukte niet.
Gebeld met Ziggo en deze gaven aan dat er een monteur langs moest komen.
Op 25 oktober is er een monteur gekomen en die heeft een kabel aangelegd om de mediabox xl aan te sluiten.
Alleen krijg ik hier wel een factuur voor van 30 euro.
De mediabox xl heeft altijd gewerkt en nu komt er een nieuwe mediabox xl en nu moet er in 1x een kabeltje aangelegd worden of hoe je dat noemt.
Ik ben het er net mee eens dat er 30 euro in rekening wordt gebracht.
Ik wil u dan ook vragen om deze 30 euro te crediteren.
Kunt u mij bevestigen dat ik dit bedrag niet hoeft te betalen.
Onze monteur is op 25-10-2021 bij u geweest. En hij heeft toen materiaal geïnstalleerd. Met deze e-mail bevestigen we de service en garantie die u van ons mag verwachten. Bewaar hem daarom goed.
| Aantal | Subtotaal |
Extra Service 30 minuten arbeid | 1 | € 30 |
De kosten zetten we gewoon op uw maandelijkse factuur.