1
Vraag
2
Reacties
dickkoudijs

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL rekening ontvangen

Beste,

I.v.m. een defecte mediabox xl heb ik een nieuwe mogen ontvangen via post.nl

Ik moest deze zelf installeren maar dat lukte niet.

Gebeld met Ziggo en deze gaven aan dat er een monteur langs moest komen.

Op 25 oktober is er een monteur gekomen en die heeft een kabel aangelegd om de mediabox xl aan te sluiten.

Alleen krijg ik hier wel een factuur voor van 30 euro.

De mediabox xl heeft altijd gewerkt en nu komt er een nieuwe mediabox xl en nu moet er in 1x een kabeltje aangelegd worden of hoe je dat noemt.

Ik ben het er net mee eens dat er 30 euro in rekening wordt gebracht.

Ik wil u dan ook vragen om deze 30 euro te crediteren.

Kunt u mij bevestigen dat ik dit bedrag niet hoeft te betalen.

 

 

Onze monteur is op 25-10-2021 bij u geweest. En hij heeft toen materiaal geïnstalleerd. Met deze e-mail bevestigen we de service en garantie die u van ons mag verwachten. Bewaar hem daarom goed.

 AantalSubtotaal
Extra Service 30 minuten arbeid1€ 30

 

Totaal € 30


De kosten zetten we gewoon op uw maandelijkse factuur.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @dickkoudijs! Allereerst een warm welkom hier op de Ziggo Community en mijn excuses voor de ietwat late reactie. Ik begrijp dat je van een koude kermis thuis bent gekomen na het bezoek van de monteur en ineens een factuur ontving voor het vervangen van een kabel bij de installatie van je nieuwe mediabox. Natuurlijk is het al vervelend dat je mediabox defect raakt maar zo'n factuur maakt het al helemaal een vervelende situatie 😞

Het vervangen van materiaal in de binnenshuisbekabeling is normaliter voor rekening van de klant, maar in deze situatie ben ik bereid de kosten voor je te vergoeden. Dit omdat je vorige mediabox welke defect raakte eerder prima functioneerde en het al vervelend genoeg is dat die mediabox het ineens niet meer deed waardoor je enige tijd zonder werkende mediabox hebt gezeten. Ik hoop dat je hiermee geholpen bent! 😉

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75166Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

dickkoudijs
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wordt mijn vraag in behandeling genomen 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75166Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Meestal komt er binnen een werkdag iemand van Ziggo in ieder topic reageren.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @dickkoudijs! Allereerst een warm welkom hier op de Ziggo Community en mijn excuses voor de ietwat late reactie. Ik begrijp dat je van een koude kermis thuis bent gekomen na het bezoek van de monteur en ineens een factuur ontving voor het vervangen van een kabel bij de installatie van je nieuwe mediabox. Natuurlijk is het al vervelend dat je mediabox defect raakt maar zo'n factuur maakt het al helemaal een vervelende situatie 😞

Het vervangen van materiaal in de binnenshuisbekabeling is normaliter voor rekening van de klant, maar in deze situatie ben ik bereid de kosten voor je te vergoeden. Dit omdat je vorige mediabox welke defect raakte eerder prima functioneerde en het al vervelend genoeg is dat die mediabox het ineens niet meer deed waardoor je enige tijd zonder werkende mediabox hebt gezeten. Ik hoop dat je hiermee geholpen bent! 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic