1
Vraag
2
Reacties
verfmolen

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Mediabox XL reageert niet meer op AB

Sinds vanmorgen doet mijn mediabox raar. Hij reageert niet meer op de afbstandsbediening (AB). Als het ding opgestart is, staat hij op de zender waar ik gisteravond ben gestopt. Ik kan niets wijzigen met de AB. Het scherm van de box zelf is zwart en geeft niet meer aan op welke zender hij staat.

 

Ik heb de batterijen van de AB vervangen, opnieuw proberen te koppelen (10 sec tv + 0 ingedrukt houden) maar geen resultaat. 

 

Ik kan via de GO-app wel van zenders wisselen. Niet echt ideaal, want via de gids zappen kan daarmee niet.

 

Ik denk dat mijn mediabox XL stuk is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@verfmolen Goed dat je hier om hulp vraagt! De Mediabox XL lijkt mij aan vervanging toe. We zorgen er voor dat je zo snel mogelijk een nieuwe ontvangt. Gelukkig heb je zelf al een tijdelijke oplossing gevonden via Ziggo GO. Laat je ons weten als je de nieuwe in huis hebt? Voor nu wens ik je een fijne zondag.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je de mediabox XL al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Of de fabrieksinstellingen?

verfmolen
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Ik heb de stroom eraf gehad, geen resultaat. Ik weet niet hoe ik de box in de fabrieksinstellingen kan terugzetten, aangezien ik met de AB niets kan.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dan kan een Ziggo moderator eens kijken wat er moet gebeuren.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Soms eerder.

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@verfmolen Goed dat je hier om hulp vraagt! De Mediabox XL lijkt mij aan vervanging toe. We zorgen er voor dat je zo snel mogelijk een nieuwe ontvangt. Gelukkig heb je zelf al een tijdelijke oplossing gevonden via Ziggo GO. Laat je ons weten als je de nieuwe in huis hebt? Voor nu wens ik je een fijne zondag.

verfmolen
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Bedankt voor het snelle handelen. Ik hoop dat een nieuwe mediabox het euvel verhelpt! Ik laat het weten zodra ie is geïnstalleerd.

verfmolen
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

De nieuwe mediabox xl is binnen en doet het! Bedankt voor de snelle oplossing!

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Heel erg fijn @verfmolen. Dankjewel voor de terugkoppeling en een mooie dag gewenst 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic