1
Vraag
2
Reacties
renate.derksen

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox XL: opnames terugkijken: beeld hangt, kan niet doorspoelen of pauzeren of terugkeren

Als ik programma's terugkijk of opnames terugkijk, reageert alleen het volume. Doorspoelen, pauzeren, terug: je ziet dat de mediabox het signaal opvangt maar er gebeurt niks. Ik kan dan alleen nog maar de box uitzetten. Soms blijft het startbeeld van een opname hangen, terwijl het geluid wel verder gaat.

Ik las dat meerderen dit probleem hebben en een nieuwe horizonbox hebben gekregen.

Ik kan helaas niet bij de klantenservice komen om online een nieuwe aan te vragen.

Graag ontvang ik een nieuwe mediabox.

Alvast bedankt.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5980Posts
  • 702Oplossingen
  • 2536Likes

Goedemorgen @renate.derksen

Ik zie dat je inmiddels al via de klantenservice een afspraak hebt gemaakt met onze monteur voor morgen 6 januari.

Laat je daarna weten of het signaal is verbetert? Ik zet jouw topic daarom even 'on hold' tot wij van jou terugkoppeling hebben ontvangen.

Bekijk in context

renate.derksen
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

De monteur is langs geweest en heeft dus idd de mediabox vervangen voor een nieuwe. Fout met harde schijf.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76932Posts
  • 5228Oplossingen
  • 22767Likes

Dat kan nog een andere oorzaak hebben die eerst uitgesloten moet worden, anders heeft een nieuwe Mediabox XL geen zijn, meestal is de oorzaak een niet juist retoursignaal richting Ziggo.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5368Posts
  • 505Oplossingen
  • 1776Likes

Hoi @renate.derksen

Wat onhandig dat je behalve het volume niets kun bedienen in een opname. Laten we uitzoeken waar dit mis gaat, wil je daarvoor antwoord geven op de vragen van @Bert?

renate.derksen
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hierbij de foto's 

renate.derksen
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het lukt niet om foto's bij te voegen 

renate.derksen
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hierbij de foto's.

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10089Posts
  • 588Oplossingen
  • 2838Likes

het aop en de splitter/tap zijn verouderd en dient vervangen te worden door een ziggo monteur 

een moderator kan kosteloos een monteur voor je inplannen

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5980Posts
  • 702Oplossingen
  • 2536Likes

Goedemorgen @renate.derksen

Ik zie dat je inmiddels al via de klantenservice een afspraak hebt gemaakt met onze monteur voor morgen 6 januari.

Laat je daarna weten of het signaal is verbetert? Ik zet jouw topic daarom even 'on hold' tot wij van jou terugkoppeling hebben ontvangen.

renate.derksen
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

De monteur is langs geweest en heeft dus idd de mediabox vervangen voor een nieuwe. Fout met harde schijf.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8175Posts
  • 2417Oplossingen
  • 4018Likes

@renate.derksen Fijn dat de aap uit de mouw is en de monteur het probleem heeft verholpen. Bedankt voor jouw terugkoppeling en veel kijkplezier! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic