daveric

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL omwisselen voor Mediabox Next

wil mn (softwarematig geupdate) mediabox xl omwisselen voor een mediabox next ten gunste van mn 4k samsung tv + stabieler geluid samsung soundbox ..

dit zou niet de plek moeten zijn om n "opdracht/bestelling" door te geven, maar ben nu zo'n 2 uur bezig om dit  door te geven via telefoon of email en kom telkens in een moeras van suggesties, waarmee ik niet verder kom om mn bestelling door te geven ......... geen direct email adres te vinden bij "contact met ziggo" of "klantenservice" ... had in deze tijd wel een (ont)spannende film kunnen kijken ....

stay safe

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

De Next wordt geleverd alleen met TV Max en kan je hier bestellen.

Bekijk in context

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @daveric, welkom op de Ziggo Community!

 

Tof dat je interesse hebt in de Mediabox Next! 

 

Wel irritant dat je er maar niet uitkomt. Hoewel een suggestie voor een (ont)spannende film altijd goed is natuurlijk 😉 ! Ik kan je vanaf hier verder helpen met je abonnement, maar het kan ook via zelfservice met de link van @KBX458.

 

Je hebt nu inderdaad Max en gaat dan naar Max Next. Dit kost €0,50 per maand extra, je betaalt eenmalig €19,95 voor de wissel van de apparatuur en heeft een looptijd van een jaar. Mocht het niet lukken met de link (of elders), hoor ik het graag, dan gaan we hier voor je aan de slag!

Bekijk in context

6 Reacties 6
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

De Next wordt geleverd alleen met TV Max en kan je hier bestellen.

daveric
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

.. heb max abonnement (anders geen softwarematige update) en wil dus geen nieuw abonnement bestellen, maar alleen de mediabox xl omruilen zodat ook hardwarematig het optimale uit het abonnement gehaald kan worden .. zou eigenlijk met 1 mailtje geregeld moeten kunnen worden .. 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Staan postcode en huisnummer in je community-profiel? Een moderator kan je wellicht verder helpen.

Men heeft inmiddels een seintje gekregen.

daveric
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

jazeker, mn postcode en huisnr staan vermeld .. hartelijk dank in ieder geval voor je snelle reageren ..

prettig weekend

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @daveric, welkom op de Ziggo Community!

 

Tof dat je interesse hebt in de Mediabox Next! 

 

Wel irritant dat je er maar niet uitkomt. Hoewel een suggestie voor een (ont)spannende film altijd goed is natuurlijk 😉 ! Ik kan je vanaf hier verder helpen met je abonnement, maar het kan ook via zelfservice met de link van @KBX458.

 

Je hebt nu inderdaad Max en gaat dan naar Max Next. Dit kost €0,50 per maand extra, je betaalt eenmalig €19,95 voor de wissel van de apparatuur en heeft een looptijd van een jaar. Mocht het niet lukken met de link (of elders), hoor ik het graag, dan gaan we hier voor je aan de slag!

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

alle klanten met de mediabox xl krijgen de nieuwe upgrade voor de next ervaring dat heeft verders niks te maken met het tv compleet of max

 

helaas zoals @KBX458 en @Alex  ook al aangeven om de next te kunnen krijgen moet je van tv max naar tv max next

Uitgelicht topic