1
Vraag
2
Reacties
tonmunter

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox XL omruilen voor een mediabox Next

Ik wil graag mijn mediabox XL omruilen voor een mediabox Next. Hoe regel ik dat en wat zijn de kosten hiervan?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @tonmunter en een warm welkom op de Community,

Super dat je jouw weg gevonden hebt naar dit forum voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat jee graag de Mediabox XL vervangen wilt hebben door de Next. Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en ervoor gezorgd dat je de Mediabox Next van ons ontvangt. Binnen 2 a3 werkdagen ontvang je dan de Mediabox Next met de pakketbezorging van Post NL in huis. De Mediabox XL hoeft niet retour en mag worden ingeleverd bij de milieustraat. Laat je weten hoe de Mediabox Next bevalt?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @tonmunter 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.

 

Of je een Mediabox XL kunt omruilen voor een Mediabox Next hangt af van welk je abonnement je op dit moment hebt.

Volgens mij is dit de huidige stand van zaken en kun je zien welke mediabox bij welk abonnement wordt geleverd:

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"Hoe regel ik dat en wat zijn de kosten hiervan?"

Een Ziggo moderator kan dit voor je regelen, zij komen hier vanzelf langs.

Omruilkosten zijn € 19,95, maar dat verdien je snel terug met het lage stroomverbruik.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @tonmunter en een warm welkom op de Community,

Super dat je jouw weg gevonden hebt naar dit forum voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat jee graag de Mediabox XL vervangen wilt hebben door de Next. Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en ervoor gezorgd dat je de Mediabox Next van ons ontvangt. Binnen 2 a3 werkdagen ontvang je dan de Mediabox Next met de pakketbezorging van Post NL in huis. De Mediabox XL hoeft niet retour en mag worden ingeleverd bij de milieustraat. Laat je weten hoe de Mediabox Next bevalt?

tonmunter
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Paul Dank je wel

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@tonmunter Heel graag gedaan! 😉 Nog een fijne zondag gewenst en alvast veel plezier met de Next!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic