WK1

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox XL omruilen voor een Next

Goedemorgen,

Hoe kan ik mijn mediabox XL omruilen voor een Mediabox Next zonder mijn abonnement aan te passen? Ik heb al een Complete pakket?

Groet,

Wendy

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11748Posts
  • 923Oplossingen
  • 4198Likes

Hey @WK1. Welkom hier!

Als ik het goed begrijp wil je je internet Complete en TV Complete abonnement omzetten naar Internet Complete en TV Complete Next. Het is niet veel, maar ik wil wel even zeker weten dat je op de hoogte bent; het abonnement wordt hiermee 50 cent duurder en gaat zo naar 68,50 per maand. Daarnaast wordt er eenmalig 19,95 in rekening gebracht voor de nieuwe mediabox. 

Wil je dat ik het voor je aanvraag? Geef dan een gil!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56451Posts
  • 3714Oplossingen
  • 13526Likes

Als het goed is, kun je in Mijn Ziggo, onder Producten, klik op Wijzig je abonnement en dan kun je kiezen voor TV Complete Next.

WK1
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat staat er niet bij hoor.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56451Posts
  • 3714Oplossingen
  • 13526Likes

Staat dit niet in je Mijn Ziggo?

Of bedoel je dat TV Complete met de Next er niets staat nadat je op Wijzig je Abonnement hebt geklikt?

Bert_0-1651148785837.png

WK1
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zover was ik gekoment, maar daarna staat TV Complete met de Next er niet specifiek bij. Ik kom dan in een menu om een nieuw abonnement af te sluiten, maar geen idee of ik dan de next erbij krijg. Bovendien heb ik al een abonnement, maar ik wil alleen de Mediabox Next ontvangen.

WK1_0-1651149796492.png

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56451Posts
  • 3714Oplossingen
  • 13526Likes

@WK1 Ai, er is weer eens wat gewijzigd wat het niet makkelijker maakt.

Een Ziggo moderator kan het voor je in orde maken.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11748Posts
  • 923Oplossingen
  • 4198Likes

Hey @WK1. Welkom hier!

Als ik het goed begrijp wil je je internet Complete en TV Complete abonnement omzetten naar Internet Complete en TV Complete Next. Het is niet veel, maar ik wil wel even zeker weten dat je op de hoogte bent; het abonnement wordt hiermee 50 cent duurder en gaat zo naar 68,50 per maand. Daarnaast wordt er eenmalig 19,95 in rekening gebracht voor de nieuwe mediabox. 

Wil je dat ik het voor je aanvraag? Geef dan een gil!

WK1
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Lycke , ja dat klopt. Wil je dat voor me aanvragen?

Alvast bedankt!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11748Posts
  • 923Oplossingen
  • 4198Likes

Zeker kan ik dat! Het is bij deze geregeld. De bevestiging en verdere informatie ontvang je per mail :-). 

Mocht er nog eens iets zijn, dan weet je ons te vinden. Voor nu heel veel plezier van je nieuwe apparaat en een mooi weekend gewenst! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo