1
Vraag
2
Reacties
Cecile70

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Mediabox XL omruilen voor Next

Goedendag,

 

Ik zou graag de Mediabox XL willen omruilen voor de Mediabox Next.

Ik heb een Alles in 1 pakket Complete met Volop bellen en Movies & Series XL.

 

Ik heb ook een 7,5 meter Coax kabel nodig, kunt u deze er bij leveren?

 

Ik hoor het graag.

 

Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Cecile70, zo te lezen moet er het een en het ander vervangen worden! Ik stuur je een nieuwe kabel voor je modem en de mediabox Next op. Je krijgt een bevestiging van deze bestelling per e-mail. De wissel heeft verder geen invloed op je abonnementsprijs. Veel plezier met de mediabox Next en een hele fijne dag! 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Cecile70 ,

Dat kan vast wel, meestal kost dan 50 cent meer per maand.Maar dat haal je er door het verschil in stroomverbruik ruimschoots uit.Welk modem gebruik je?Sommige zijn niet geschikt voor de next namelijk.

Zou je wel een foto kunnen maken van het AOP(ziggo aansluiting)?Mogelijk is die aan vervanging toe.

Een moderator kan maar tot 5m opsturen, dus een 7.5 meter kabel moet je kopen.Bijvoorbeeld bij een Ziggo winkel, of hier op de webshop: https://randapparatuur.ziggo.nl/randapparatuur/details/30346

Cecile70
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

20220718_193501a.jpg

 

Mijn aansluiting zit in de woonkamer. Niet in de meterkast. Het is nog een oudere woning.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Ziet er op de kabels na prima uit.Inderdaad de TV kabel vervangen, deze is verouderd.Maar de modemkabel(IEC to F groen/rood) ook, die zou een moderator samen met de next gratis kunnen versturen.

De connectbox is geschikt voor de next, dus dat kan zo blijven.

Cecile70
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor het mee kijken. Goed te horen dat alles dan nog OK is.

 

Dan even wachten op een moderator voor het toesturen van de Next en zo'n kabel die jij zei.

Is dat een kabel die van dat aansluitpunt naar de modem gaat?

 

Die andere kabel zal ik kopen via die link die jij gaf.

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Cecile70  schreef:

Bedankt voor het mee kijken. Goed te horen dat alles dan nog OK is.

 


Graag gedaan!


@Cecile70  schreef:

Dan even wachten op een moderator voor het toesturen van de Next en zo'n kabel die jij zei.

Is dat een kabel die van dat aansluitpunt naar de modem gaat?


Ja, klopt inderdaad.


@Cecile70  schreef:

Die andere kabel zal ik kopen via die link die jij gaf.


Top!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Cecile70, zo te lezen moet er het een en het ander vervangen worden! Ik stuur je een nieuwe kabel voor je modem en de mediabox Next op. Je krijgt een bevestiging van deze bestelling per e-mail. De wissel heeft verder geen invloed op je abonnementsprijs. Veel plezier met de mediabox Next en een hele fijne dag! 

Cecile70
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Lotte 

Goedemiddag Lotte, 

Stuur je dan ook de Mediabox Next op? 

Ik wil namelijk graag mijn Mediabox XL omruilen voor de Next.

En ik heb dus een nieuwe kabel nodig tussen de modem en het aansluitpunt (woonkamersplitter).

En ik moet een nieuwe kabel van 7,5 meter voor aansluitpunt (woonkamersplitter) naar Next hebben maar @Verwijderd account gaf al aan dat ik die dan zelf moet kopen omdat jullie maar tot 5 meter opsturen.

 

Ik hoor graag wat ik nu allemaal ontvang. Alvast bedankt!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo @Cecile70, ja de mediabox Next had ik tegelijkertijd met de kabel besteld 🙂 Je ontvangt de mediabox Next en een kabel voor je modem. 

Cecile70
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Lotte 

Ik zag inderdaad in mijn mail de bestelbevestiging echter daar staat wel een grote fout in en ik weet niet hoe ik dat moet corrigeren. Dit was namelijk niet zo. Ik heb een geheim nummer en ik bel altijd anoniem en ik sta nooit op factuurspecificaties. En ineens staat dan allemaal aan: 

 

Anoniem bellen staat uit
Belt u iemand? Dan is uw telefoonnummer zichtbaar op het telefoonscherm van diegene.  "dit hoort aan te staan, ik wil altijd anoniem bellen"

Op de factuurspecificatie

Heeft iemand u gebeld? Uw telefoonnummer wordt dan getoond op de factuurspecificatie van diegene.  "ik wil niet getoond worden op factuurspecificaties"

Het is een geheim nummer

Uw telefoonnummer wordt niet vermeld in de papieren en online telefoongids.

Ook is het niet opvraagbaar via de telefonische nummerinformatiediensten. "dit staat correct"

Onbekend bij de 1800-nummerinformatiediensten
Uw nummer is hier niet bekend en dus telefonisch niet op te vragen door anderen. "dit staat correct"

 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Cecile70 Dit staat inderdaad al een tijdje aan. Ik heb nu het verzoek ingediend om dat weer uit te zetten. Je ziet dat terug in mijn Ziggo onder het kopje telefonie. 

Cecile70
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Lotte  In Mijn Ziggo kan ik niets zien onder het kopje Telefonie. Er staat alleen "geen oproepen blokkeren" en " Volop Bellen". 
Verder staat er geen informatie weergegeven. Helemaal niets.
Raar dat het aan stond en niet fijn dat dit zomaar is gebeurd.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Cecile70 Het komt nu helemaal goed! Ik heb het handmatig voor je aangepast. 

Cecile70
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Lotte Dank je wel en dan ga ik er van uit dat alles in orde is. Ik zie de Next tegemoet. Bedankt 👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic