Ik heb nog een mediabox XL die veel energie verbruikt en wil deze graag omruilen voor de Mediabox Next. Hoe kan ik dat doen? En zijn hier kosten aan verbonden?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke Next wil je hebben?
Een Next mini of een Next?
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.
Hoi, bedankt voor je snelle reactie. Op zich is een Next al een hele vooruitgang, dus dat zou prima zijn.
Ik wil ditzelfde regelen voor iemand waarvan ik mantelzorger ben. Hoe kan ik dat het beste regelen voor haar?
@C0re Die iemand moet op de één of andere manier wel toestemming geven voor deze actie.
Mogelijk kan een Ziggo moderator je hiermee helpen.
Heb je enig idee wanneer die moderator hierop kan reageren?
Mogelijk vandaag.
Zou mooi zijn als er snel een reactie komt van een moderator 👍
@Luudtske schreef:Zou mooi zijn als er snel een reactie komt van een moderator 👍
Dat kan wel een aantal dagen duren, maar het lijkt alsof ze het omruilen van de XL boxen voorrang geven.Misschien dus morgen al.
Hi @Luudtske
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Bij deze heb ik het voor je geregeld! Je ontvangt hier zo een mailtje van ter bevestiging en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next. Alvast veel plezier met de nieuwe mediabox! 🙂
@C0re Wat lief dat je optreedt als mantelzorger. Ik wil je hierbij zeker helpen. Je mag mij wel een privébericht sturen met extra gegevens ter verificatie als de betreffende persoon akkoord is:
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
E-mailadres:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
@Cecilia Bedankt. Ik ben gisteren zo vrij geweest een chat te starten. Een collega heeft het inmiddels opegepakt.
@Cecilia Bedankt voor de snelle service! Kan jij ook ons pakket aanpassen naar alleen internet en televisie? Wij maken te weinig gebruik van onze vaste telefoon, dus die is overbodig geworden 😉
In de huidige bestelling kan ik dit helaas niet meer wijzigen @Luudtske, maar wil je mij een seintje geven als je de Mediabox Next hebt ontvangen en aangesloten? Dan pas ik het dan voor je aan naar de variant zonder bellen 🙂
Doen we! Dank je wel alvast!
@Cecilia Ik heb de box gister ontvangen en aangesloten. Zou je ons pakket aan willen passen zoals afgesproken? Internet en tv blijft gelijk, maar vast bellen gaat er helemaal af.
@Luudtske Yes, bedankt voor jouw reminder! Bij deze is het geregeld hoor. Je ontvangt hier uiteraard weer een nieuwe bevestiging van! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.