NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Graag zou ik i.v.m. het hoge energie verbruik van de Mediabox XL deze willen omruilen voor de nieuwe generatie Mediabox Next.
Ik hoor graag jullie reactie
Met vriendelijke groeten
Hans
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @Hans 2455
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.
Of je een Mediabox XL kunt omruilen voor een Mediabox Next hangt af van welk je abonnement je op dit moment hebt.
Houd wel rekening met eenmalige kosten voor het afhandelen van € 19,95
Volgens mij is dit de huidige stand van zaken:
Welkom @Hans 2455 op de Ziggo Community. Ik zie dat @Wim C. je al een stukje op weg geholpen heeft met je vraag. Sorry dat het even duurde voordat er een moderator langs kwam. Ik zie dat je ondertussen de bestelling voor Mediabox Next al hebt geregeld, dat is wel zo fijn 🙂 Mocht je hier nog vragen over hebben, we staan voor je klaar.
Dag @Hans 2455
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.
Of je een Mediabox XL kunt omruilen voor een Mediabox Next hangt af van welk je abonnement je op dit moment hebt.
Houd wel rekening met eenmalige kosten voor het afhandelen van € 19,95
Volgens mij is dit de huidige stand van zaken:
Dank voor je reactie. Ik heb een "Complete" pakket, dus dat zou moeten kunnen m.i.
groeten
Hans
Welkom @Hans 2455 op de Ziggo Community. Ik zie dat @Wim C. je al een stukje op weg geholpen heeft met je vraag. Sorry dat het even duurde voordat er een moderator langs kwam. Ik zie dat je ondertussen de bestelling voor Mediabox Next al hebt geregeld, dat is wel zo fijn 🙂 Mocht je hier nog vragen over hebben, we staan voor je klaar.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.