Mediabox XL is offline. Meldingen: Servers zijn niet bereikbaar. Je tv zenders zijn binnenkort beschikbaar.
Nu op tv: Geen informatie.
Alleen live tv kijken lukt, na ingeven van pincode.
Herstart van de mediabox e.d. heeft niet geholpen.
2 weken geleden heb ik een Next mini ontvangen maar door omstandigheden nog niet geïnstalleerd. Kan het zo zijn dat de oude mediabox na een bepaalde periode niet meer up to date werkt? Als dat zo is, hoef ik niet meer verder te zoeken en moet ik misschien gewoon de next mini installeren! En anders moet ik andere trucjes uitproberen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @jmstoker, welkom hier!
Een kort maar krachtig antwoord. Jouw vermoeden klopt! Zoals je zelf al aangeeft heb je een tijdje terug jouw abonnement laten wijzigen naar een Next Mini. Door deze aanpassing in jouw abonnement is de Mediabox XL gedeactiveerd. De Next Mini komt hiervoor in de plek! 🙂
De Mediabox XL hoeft niet retour naar ons en mag je afgeven bij de milieustraat.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@jmstoker Dat zou zo maar is kunnen dat je Horizon xl op inactief is gezet. Zou idd wat je zelf al aan gaf de Next mini aansluiten. Even een vraagje nog heb je de Next mini gekregen ter vervanging voor de Horizon xl?. Zo ja dan zou ik zeker de Next Mini aansluiten.
apparatuur wordt automatisch naar +- 2 weken geactiveerd, dus je oude mediabox doet het inderdaad niet meer dan.
Hi @jmstoker, welkom hier!
Een kort maar krachtig antwoord. Jouw vermoeden klopt! Zoals je zelf al aangeeft heb je een tijdje terug jouw abonnement laten wijzigen naar een Next Mini. Door deze aanpassing in jouw abonnement is de Mediabox XL gedeactiveerd. De Next Mini komt hiervoor in de plek! 🙂
De Mediabox XL hoeft niet retour naar ons en mag je afgeven bij de milieustraat.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.