Weskens

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL offline CS9097

Van de een op andere dag, voor nu ruim een week is mediabox offline en is terugkijken, opnemen en apps als netflix niet toegankelijk.

 

aan de kabels is niets aangepast, en alles zit nog netjes aangesloten. 

 

ik krijg code CS9097; soms start die iets op, terug kijken bijvoorbeeld en na 1-2 min weer een error.

 

op de mediabox staat dan ook dat deze offline is. 

 

energiemodus staat op snel

 

uitzetten, kabel los / vast ed werkt niet, fabrieksinstellingen reset ook geprobeerd. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hallo @Weskens en welkom op de Community,

Oh, jee! Dat is geen positieve ontwikkeling! Heel erg zuur dat het niet is opgelost met jouw handelingen. Ik zie dat je afgelopen weekend met ons hebt gebeld en dat er een nieuwe box onderweg is, nadat een nieuwe coax kabel niets opleverde. Had je deze kabel ook rechtstreeks in de hoofdaansluiting aangesloten? Laat het ons in ieder geval weten of de nieuwe box het heeft opgelost.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ook als iets niets gedaan is aan kabels, kan er toch ergens iets defect raken, in wandcontactdozen, in stekkers, in splitters, buiten in de straatkast, enz. enz. enz.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hallo @Weskens en welkom op de Community,

Oh, jee! Dat is geen positieve ontwikkeling! Heel erg zuur dat het niet is opgelost met jouw handelingen. Ik zie dat je afgelopen weekend met ons hebt gebeld en dat er een nieuwe box onderweg is, nadat een nieuwe coax kabel niets opleverde. Had je deze kabel ook rechtstreeks in de hoofdaansluiting aangesloten? Laat het ons in ieder geval weten of de nieuwe box het heeft opgelost.

Uitgelicht topic