1
Vraag
2
Reacties
bbroeders-7981

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL of Mediabox Next

Goedemiddag,

Kan iemand mij in het kort de verschillen uitleggen van een Mediabox XL en Mediabox Next?

Ik heb wel op de site van Ziggo gekeken maar wordt er niet echt wijzer van en wil dit vragen via chat maar ze zijn "even" in gesprek (denk dat ik die melding al 3 uur krijg).
Dus vandaar dat ik de vraag "even" hier stel.


Alvast bedankt.

Barbara

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Iets uitgebreider, de Next is standaard alleen verkrijgbaar met het duurste abonnementsvorm verkrijgbaar TV Max. Hd en 4k is niet het grootste verschil.

De Mediabox XL heeft een deels nutteloze interne modem en harde schijf. Met de nieuwe software is het grootste verschil dat met Mediabox XL geen youtube ondersteuning heeft.

Bekijk in context

4 Reacties 4
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
bbroeders-7981
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je.
Maar Ziggo bied beide producten nog aan als je je aanmeld dan?
Wij hebben in januari ons contract na zoveel jaar ook moeten verlengen met een jaar (incl de extra kosten die ik bij iedereen voorbij zie komen, belachelijk maar ja). maar er is niet gevraagd of we een XL of Next mediabox willen. Want ik hoor in mijn omgeving mensen met dezelfde abonnement met diverse boxen.
Volgende week ontvangen we onze nieuwe 4K televisie.
Wat is dan het advies? de XL box houden of vragen om de Next.

Alvast bedankt voor je advies.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Iets uitgebreider, de Next is standaard alleen verkrijgbaar met het duurste abonnementsvorm verkrijgbaar TV Max. Hd en 4k is niet het grootste verschil.

De Mediabox XL heeft een deels nutteloze interne modem en harde schijf. Met de nieuwe software is het grootste verschil dat met Mediabox XL geen youtube ondersteuning heeft.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

bij tv compleet zit een mediabox xl en bij tv max een next 

 

er is maar één zender in 4k de rest is full hd of sd wel is op de next de npo start app beschikbaar die zit nog niet op de mediabox xl maar gaat waarschijnlijk wel komen

 

eigelijk is het meer de vraag ben je tevreden met de mediabox xl zo ja wacht dan even af hoe die op de 4k tv werkt zo nee dan is de overstap de moeite waard

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic