1
Vraag
2
Reacties
jtermaat

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox XL - menubalk wordt niet correct getoond

Hoe stel ik de menubalk correct in? Nu staat deze onderin het beeldscherm gecentreerd, terwijl die van links naar rechts moet lopen. Zie foto bijlage.
Nu staat een gedeelte van het menu links en rechts gepositioneerd.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Deze uitlijning is volgens mij bewust zo gedaan, om te laten zien dat je naar links en naar rechts kan gaan (en op die manier door de programmering van de zender kan schakelen).

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit kun je niet instellen, waar heb je gezien dat het anders moet?

 

Misschien dat het in een vorige software versie was?

jtermaat
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Als je de bijlage bekijkt zie je dat de uitlijning incorrect is. Kan me niet voorstellen dat deze presentatie "normaal" is.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Deze uitlijning is volgens mij bewust zo gedaan, om te laten zien dat je naar links en naar rechts kan gaan (en op die manier door de programmering van de zender kan schakelen).

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemorgen @jtermaat

Ah dit hoort wel zo, zodat je kan zien wat er daarna uitgezonden wordt 🙂 

jtermaat
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het zal wel aan mijn achtergrond liggen (o.a. CSS design + UI) dat ik hier mijn comments spui. Hoe kan een design zo zijn dat het links en rechts wordt afgebroken. Maar ja de oorzaak ligt in mijn achtergrond, ik zie teveel wat niet UI (UserInterfacing) vriendelijk is. Het huidige leest gewoonweg niet. Ik houd het hier maar bij. Dacht een bijdrage te leveren voor optimalisatie.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Ik vind het huidige ontwerp juist wel uitnodigen om juist te checken wat vóór en ná het huidige programma staat. De gebruiker ziet dat er iets links en rechts wordt aangeboden, en kan dus desgewenst naar een van de kanten gaan.

Nog liever had ik de volledige titels (voor en na) in een ietwat andere opzet, maar ik denk dat de knappe koppen bij Ziggo daar ook wel over na hebben gedacht wat de beste oplossing is. Meer informatie op een (klein stuk van het) scherm is niet per se beter. En ja, ik heb ook een UI-achtergrond 🙂

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Het is ook zeker niet zo dat wij jouw feedback niet waarderen, @jtermaat In tegenstelling zelfs, we zijn er juist blij mee.

Dat neemt alleen niet weg dat er in dit geval bewust voor deze opzet gekozen is. @AlexHelpt zijn redenatie klopt dan ook in deze. 
Het is aan de zijkanten niet volledig omdat het om het middelste deel gaat. Het geeft alleen wel aan dat je beide kanten op kunt scrollen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic