1
Vraag
2
Reacties
CyVo

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL meenemen bij samenwonen

Ik ga samenwonen en heb mijn abonnement opgezegd. Ik heb een mail ter bevestiging gekregen waarin vermeld wordt dat ik de mediabox niet hoef te retourneren. Is het nu mogelijk om deze mediabox als 2e box te gebruiken op het adres waar ik ga wonen en waar ook een Ziggo account actief is? Ik hoop dat iemand me kan helpen. Dank je wel alvast!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Nee, dat is niet mogelijk. Ook al hoeft de Mediabox XL niet retour, je hebt het opgezegd. En wordt niet aangemeld of geactiveerd op een ander adres. Ook niet als 2e box. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Nee, dat is niet mogelijk. Ook al hoeft de Mediabox XL niet retour, je hebt het opgezegd. En wordt niet aangemeld of geactiveerd op een ander adres. Ook niet als 2e box. 

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

@CyVo . Bij opzegging abb. wordt de box uit het systeem gehaald en werkt dus niet meer. Met een beetje geluk alleen ned 1 2  en 3. Als men op de zelfde kopstation zit.

Teun.

CyVo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Pineapple Dank je. En als ik op het nieuwe adres een extra box activeer? Kan ik deze dan wel gebruiken? Ik vind het zo jammer dat ik alles kwijt ben wat ik heb opgenomen. Dat lukt me echt niet om in 4 weken tijdens een verhuizing te bekijken 🙂

 

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Opnames ben je sowieso kwijt bij opzeggen , die staan niet op je mediabox maar in de ''cloud''.

CyVo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

🤣Oh ja natuurlijk.... wat stom van mij 🤣 Dank je @Steefb 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Snap ik, dan zijn 4 weken wel erg krap 🙂 Maar helaas, dan ben je de opnames ook kwijt. 

 

Ondanks deze bevestiging, een fijne verhuizing én veel woonplezier op het nieuwe adres!

CyVo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel!🙏

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic