Annemariehurkma
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL maakt veel lawaai

Mijn box maakt zo veel herrie dat we hem uit zetten. Alle tips al geprobeerd maar helpt niet. Hij is 1,5 jaar oud. Hoe lossen we dit op?
gr Annemarie 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5228Reacties
  • 1194Oplossingen
  • 1580Likes

Hey @Annemariehurkmans 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Oef! Als je de Mediabox XL helemaal moet uitzetten, dan maakt hij wel behoorlijk veel lawaai. Als ik je bericht zo lees dan is de ventilator in de Mediabox XL kapot. De Mediabox XL kan hierdoor ook nog eens behoorlijk warm worden. Zoiets kan uit het niets gebeuren, maar kan ook komen doordat de Mediabox XL te weinig ruimte heeft om te koelen. Met de vervangende Mediabox XL wil ik je vragen om te controleren of er inderdaad voldoende ruimte is om te koelen en om bijvoorbeeld eens in de zoveel tijd de ventilator even goed uit te zuigen. Zo heb je er het langst plezier van.

Een vervangende Mediabox XL heb ik voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen via Post NL. De huidige Mediabox XL mag je retour sturen in de doos van de vervangende Mediabox XL. 

Bekijk in context

Uitgelicht
6 Reacties 6
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 5862Reacties
  • 396Oplossingen
  • 1036Likes

gaat het om de mediabox xl?

heb je de ventilator al gecontroleerd ?

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16575Reacties
  • 1306Oplossingen
  • 2861Likes
Annemariehurkmans wrote:

…. Hoe lossen we dit op?

De helpdesk bellen, die zal òf een monteur sturen òf een vervangende mediabox sturen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5228Reacties
  • 1194Oplossingen
  • 1580Likes

Hey @Annemariehurkmans 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Oef! Als je de Mediabox XL helemaal moet uitzetten, dan maakt hij wel behoorlijk veel lawaai. Als ik je bericht zo lees dan is de ventilator in de Mediabox XL kapot. De Mediabox XL kan hierdoor ook nog eens behoorlijk warm worden. Zoiets kan uit het niets gebeuren, maar kan ook komen doordat de Mediabox XL te weinig ruimte heeft om te koelen. Met de vervangende Mediabox XL wil ik je vragen om te controleren of er inderdaad voldoende ruimte is om te koelen en om bijvoorbeeld eens in de zoveel tijd de ventilator even goed uit te zuigen. Zo heb je er het langst plezier van.

Een vervangende Mediabox XL heb ik voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen via Post NL. De huidige Mediabox XL mag je retour sturen in de doos van de vervangende Mediabox XL. 

Bekijk in context

Karlijn68
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb sinds een paar weken tv via Ziggo maar ik wordt ook gek van die Mediabox. Hij overstemt het geluid van de tv en ik zet hem ook helemaal uit als ik geen tv kijk. Bovendien zou ik moeten kunnen streamen vanaf mijn telefoon maar dat heeft hij 1 dag gedaan maar nu lukt dat ook niet meer. Box staat helemaal vrij dus krijgt voldoende ventilatie.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2386Reacties
  • 371Oplossingen
  • 381Likes
Karlijn68 wrote:

Ik heb sinds een paar weken tv via Ziggo maar ik wordt ook gek van die Mediabox. Hij overstemt het geluid van de tv en ik zet hem ook helemaal uit als ik geen tv kijk. Bovendien zou ik moeten kunnen streamen vanaf mijn telefoon maar dat heeft hij 1 dag gedaan maar nu lukt dat ook niet meer. Box staat helemaal vrij dus krijgt voldoende ventilatie.

Van dat geluid moet je natuurlijk niet gek worden @Karlijn68 
Goed dat je dit topic hebt gevonden en de goedbedoelde tips hebt gelezen.
Bij deze heb ik ook een gratis nieuwe box naar jou toe gestuurd. Veel plezier daarvan!

Karlijn68
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt, ik zal laten weten of het helpt!