Richard 2

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL maakt veel herrie

Sinds kort maakt mijn oude mediabox Horizon zeer veel geluid. Na reiniging veranderd daar niets aan, iemand  een idee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Richard 2!

Knap irritant dat jouw Mediabox XL zoveel herrie maakt! Dat is natuurlijk niet zoals het hoort en ik ben dan ook blij dat je even aan de bel trekt. Op basis van je bericht vermoed ik dat de ventilator in de jouw Mediabox XL aan het einde van zijn Latijn is. Een nieuwe mediabox is dan ook de oplossing. 

Je gaf al aan dat je graag een Mediabox Next zou willen. Bij deze heb ik dat direct in orde gemaakt. De bevestiging volgt nog en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next. Jouw Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Misschien is de mediabox Next een idee?  Die is heel errug stil. Althans bij mij thuis.🙂

Geef maar aan wat je bedoeling is, dan kan een moderator je wens misschien wel vervullen. 

Richard 2
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Een mediabox next zal dan d3 oplossing zijn 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Een moderator komt binnenkort langs dit topic.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Richard 2!

Knap irritant dat jouw Mediabox XL zoveel herrie maakt! Dat is natuurlijk niet zoals het hoort en ik ben dan ook blij dat je even aan de bel trekt. Op basis van je bericht vermoed ik dat de ventilator in de jouw Mediabox XL aan het einde van zijn Latijn is. Een nieuwe mediabox is dan ook de oplossing. 

Je gaf al aan dat je graag een Mediabox Next zou willen. Bij deze heb ik dat direct in orde gemaakt. De bevestiging volgt nog en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next. Jouw Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat 🙂

Uitgelicht topic