Mijn mediabox XL heeft geruime tijd goed gewerkt, maar heeft nu een probleem.
Het apparaat loopt warm en begint dan met veel lawaai te koelen. Na ongeveer 10 minuten herhaalt zich dat. Ook in de stand-by stand doet zich dit soms voor.
Stof lijkt niet het probleem, ik heb al meerdere keren de stofzuiger erop gehad.
Wat is de oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @bkruijer01
Een warm welkom hier op de Ziggo Community
Mijn bericht komt helaas als mosterd na de maaltijd, aangezien je inmiddels al via een andere weg contact hebt gehad. De Mediabox Next is voor je aangevraagd en zul je spoedig via Post NL ontvangen. Alvast veel (kijk)plezier met jouw Mediabox Next! 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Of een andere Mediabox XL of een Next of Next mini als vervanger, afhankelijk van je abonnement.
Laat hier je voorkeur weten.
Hi @bkruijer01
Een warm welkom hier op de Ziggo Community
Mijn bericht komt helaas als mosterd na de maaltijd, aangezien je inmiddels al via een andere weg contact hebt gehad. De Mediabox Next is voor je aangevraagd en zul je spoedig via Post NL ontvangen. Alvast veel (kijk)plezier met jouw Mediabox Next! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.