1
Vraag
2
Reacties
Gerlien

Level 5
  • 48Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Mediabox XL, kan geen opgenomen programma kijken.

Heb sinds een paar dagen de update naar 4.33. Kan sinds vanavond geen opgenomen programma kijken. Krijg het bericht dat interneverbinding goed is. Het beeld stokt, maar het geluid gaat door????? Misschien kan iemand mij verder helpen.

 

BVD

Gerlien Lodewijk

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

OK, duidelijk, dat ziet er goed uit.

 

Het begint er steeds meer op te lijken dat het een HDMI kabel verbinding probleem is.

 

Als beide apparaten uitstaan, kun je dan eens de HDMI kabel omdraaien, klikt gek, maar dan kunnen de verbindingen weer opnieuw goed contact maken.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Is de Mediabox XL direct op de TV aangesloten?

Of via een audio installatie?

 

Heb je de Mediabox XL al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Geen resultaat, de fabrieksinstellingen.

 

Geen resultaat, laat het hier weten.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

***Bericht gekruist***

 

Graag advies van @Bert  kijken of je daar mee geholpen bent.

 

Gerlien
Topicstarter
Level 5
  • 48Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Bert, hartelijk dank voor de snelle reactie maar het heeft niet geholpen. De Mediabox XL is direct op de TV aangesloten. Vriendelijke groet,

Gerlien Lodewijk

Gerlien
Topicstarter
Level 5
  • 48Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Sorry, dat het even duurde, maar het heeft niet geholpen 🙁.

Vriendelijke groet, GerlienLodewijk

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Gerlien
Topicstarter
Level 5
  • 48Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Binnenkomst ZIGGOBinnenkomst ZIGGORechtstreeks naar MediaboxRechtstreeks naar MediaboxAchterkant MediaboxAchterkant MediaboxVan Mediabox naar TVVan Mediabox naar TV

Gerlien
Topicstarter
Level 5
  • 48Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Hopelijk bedoel je dit.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

OK, duidelijk, dat ziet er goed uit.

 

Het begint er steeds meer op te lijken dat het een HDMI kabel verbinding probleem is.

 

Als beide apparaten uitstaan, kun je dan eens de HDMI kabel omdraaien, klikt gek, maar dan kunnen de verbindingen weer opnieuw goed contact maken.

Gerlien
Topicstarter
Level 5
  • 48Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Het is nu 0.24 uur en we hebben verder live naar een film gekeken (gaat prima). Toen deze afgelopen was, heb ik het nog een keer geprobeerd, de film die het vanavond niet deed : GEEN PROBLEEM!! Kan het ook zijn dat het te druk was op internet? We wonen in een torenflat dus misschien veel verkeer? Ben een grote leek, wat dit alles betr. maar heel erg blij dat het toch weer werkt. Nogmaals heel hartelijk dank voor het meedenken!!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het kan eigenlijk niet zijn dat het te druk was, Ziggo heeft een enorme overcapaciteit, dat was al klaar voor Corona voor alle nieuwe Next en Mediaboxen XL en alle Ziggo Go apps voor Smart TV's die allemaal via het internet werken, tijdens het thuiswerken en thuis school volgen en iedereen thuis moest blijven, werd e capaciteit maar voor 75% gebruikt.

 

In ieder geval succes gewenst en als er wat is, laat het hier weten, ook Ziggo medewerkers lezen mee en ondernemen actie als dit nodig is.

Gerlien
Topicstarter
Level 5
  • 48Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Nogmaals dank voor de uitleg! We proberen het vanavond nog maar eens 😉.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Is het gelukt @Gerlien? Hoe gaat het nu? 

Gerlien
Topicstarter
Level 5
  • 48Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Het is helemaal opgelost, na de tip van Bert!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic