Heb sinds een paar dagen de update naar 4.33. Kan sinds vanavond geen opgenomen programma kijken. Krijg het bericht dat interneverbinding goed is. Het beeld stokt, maar het geluid gaat door????? Misschien kan iemand mij verder helpen.
BVD
Gerlien Lodewijk
Opgelost! Ga naar oplossing.
OK, duidelijk, dat ziet er goed uit.
Het begint er steeds meer op te lijken dat het een HDMI kabel verbinding probleem is.
Als beide apparaten uitstaan, kun je dan eens de HDMI kabel omdraaien, klikt gek, maar dan kunnen de verbindingen weer opnieuw goed contact maken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is de Mediabox XL direct op de TV aangesloten?
Of via een audio installatie?
Heb je de Mediabox XL al een keer 30 seconden van de stroom gehad?
Geen resultaat, de fabrieksinstellingen.
Geen resultaat, laat het hier weten.
Bert, hartelijk dank voor de snelle reactie maar het heeft niet geholpen. De Mediabox XL is direct op de TV aangesloten. Vriendelijke groet,
Gerlien Lodewijk
Sorry, dat het even duurde, maar het heeft niet geholpen 🙁.
Vriendelijke groet, GerlienLodewijk
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?
Hopelijk bedoel je dit.
OK, duidelijk, dat ziet er goed uit.
Het begint er steeds meer op te lijken dat het een HDMI kabel verbinding probleem is.
Als beide apparaten uitstaan, kun je dan eens de HDMI kabel omdraaien, klikt gek, maar dan kunnen de verbindingen weer opnieuw goed contact maken.
Het is nu 0.24 uur en we hebben verder live naar een film gekeken (gaat prima). Toen deze afgelopen was, heb ik het nog een keer geprobeerd, de film die het vanavond niet deed : GEEN PROBLEEM!! Kan het ook zijn dat het te druk was op internet? We wonen in een torenflat dus misschien veel verkeer? Ben een grote leek, wat dit alles betr. maar heel erg blij dat het toch weer werkt. Nogmaals heel hartelijk dank voor het meedenken!!
Het kan eigenlijk niet zijn dat het te druk was, Ziggo heeft een enorme overcapaciteit, dat was al klaar voor Corona voor alle nieuwe Next en Mediaboxen XL en alle Ziggo Go apps voor Smart TV's die allemaal via het internet werken, tijdens het thuiswerken en thuis school volgen en iedereen thuis moest blijven, werd e capaciteit maar voor 75% gebruikt.
In ieder geval succes gewenst en als er wat is, laat het hier weten, ook Ziggo medewerkers lezen mee en ondernemen actie als dit nodig is.
Nogmaals dank voor de uitleg! We proberen het vanavond nog maar eens 😉.
Is het gelukt @Gerlien? Hoe gaat het nu?
Het is helemaal opgelost, na de tip van Bert!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.