1
Vraag
2
Reacties
Sys

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL i.p.v. Pace Mediabox

Bij het afsluiten van mijn "Alles in 1 Start" zou ik een Mediabox XL ontvangen, maar volgens de klantenservice, 2x gebeld voor de info in mei 2021, zou dat niet behoren bij dat contract. Het wordt wel aangegeven bij de alles in 1 start abonnement.

 

Ik heb nu de mediabox Pace, maar wil toch graag de Mediabox XL voor mijn Netflix.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9654Likes

Goedemorgen @Sys, ik lees dat het onderhand al is opgelost, maar wil toch nog even vanuit Ziggo een reactie geven. De foutcode CS1011 kreeg je omdat de Mediabox XL activatie nog niet volledig was doorgelopen. Dit is uiteindelijk automatisch doorgelopen vanmorgen. Excuses voor het ongemak en veel plezier van je diensten!

Bekijk in context

13 Reacties 13
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Staan je postcode en huisnummer in je community-profiel?  Men kan dan de juiste gegevens raadplegen.

Houd je wel rekening met €19.95 activatie c.q. handlingkosten?

Ik heb je vraag voorgelegd aan het moderatieteam.

Sys
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Handeling/activatie kosten voor de mediabox xl die normaal bij het abonnement hoort?

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Die worden in rekening gebracht als men een nieuw apparaat krijgt.

De abonnementen zijn sinds enige tijd veranderd. Daarvoor hoorde de Pace tot de standaarduitrusting.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Sys, welkom op de Ziggo Community!

 

Een start-abonnement is inderdaad met verschillende Mediaboxen mogelijk, ook met een Mediabox XL. Dat betekent zoals @KBX458 al goed aangeeft wel dat er eenmalig €19,95 in rekening worden gebracht omdat er sprake is van ander apparatuur. Als je daarmee akkoord bent, hoor ik het graag en pas ik het voor je aan!

Sys
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ga niet akkoord, omdat ik het vanaf het begin heb aangegeven, abonnement nog geen jaar geleden, en een medewerker het verkeerd heeft doorgezet. Er zat een Pace mediabox in het pakket en na mijn telefonisch gesprek, was er opnieuw een ander Pace mediabox verzonden ipv de mediabox xl. Natuurlijk heb ik een mediabox geretourneerd!

 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Sys

Dat mijn collega van de helpdesk in mei 2021 een omruiling heeft ingeschoten in plaats je abonnement heeft aangepast, dat was inderdaad niet handig. Bij een technische omruiling ontvang je namelijk dezelfde type mediabox. Voor de mediabox XL moeten enkele abonnementsregels aangepast worden zodat de extra functies op de XL ook gaan werken. 

Ik heb de actie van mei 2021 ook bekeken en daar heb je inderdaad een aanbod ontvangen met gratis eenmalige kosten. Het wordt tijd dat we deze situatie achter ons laten, want dit duurt al veel te lang. We willen dit beiden opgelost hebben. Dus deze eenmalige kosten krijg je deze keer van mij. Je pakket ga ik aanpassen naar exact hetzelfde pakket, maar dan met de mediabox XL ipv de Pace. Je krijgt van mij in de loop van de dag een bevestiging van deze wijziging (zonder de eenmalige kosten). De mediabox XL wordt binnen een paar dagen bezorgd bij je thuis en voor de Pace mediabox ontvang je een retourdoos van mij. 

Ik ga er vanuit dat alles hiermee zo is geregeld voor je 🙂 

Sys
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg tijdens het installeren van de mediabox XL, de melding "CS1011, Je abonnement wordt niet herkent".

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Dat is niet zo mooi op de vroege zondagmorgen. Ik heb inmiddels het moderatie-team gevraagd om e.e.a. te controleren.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik wil hier toch even aanvullen dat sinds November 2020, de Mediabox XL standaard bij TV Start hoort in het geval van een nieuw abonnement, hooguit dat een tekort dit in mei 2021 kon veroorzaken, hoewel ik mij dat met de MBXL bijna niet kan voorstellen. Ik lees niet of het betreffende contract in mei 2021 is afgesloten.

Sys
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opgelost, ik heb nu verbinding.

Sys
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarschijnlijk heeft het 2 uren de mediabox bijgewerkt.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Sys  schreef:

Waarschijnlijk heeft het 2 uren de mediabox bijgewerkt.


Als de Mediabox vandaag pas is geinstalleerd zal er inderdaad op de achtergrond een en ander moeten gebeuren, de Pace werkt via een ander platform. Dan hoef ik niet te vragen of de app wel werkt.

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9654Likes

Goedemorgen @Sys, ik lees dat het onderhand al is opgelost, maar wil toch nog even vanuit Ziggo een reactie geven. De foutcode CS1011 kreeg je omdat de Mediabox XL activatie nog niet volledig was doorgelopen. Dit is uiteindelijk automatisch doorgelopen vanmorgen. Excuses voor het ongemak en veel plezier van je diensten!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic