Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Sarah Ziggo wrote:
Dag Paul van der Burg,
Kan me goed voorstellen dat je hier van baalt. Goed dat je in ieder geval de update al hebt uitgevoerd, dit is erg van belang. De meeste recente toestellen kunnen inmiddels prima overweg met de Horizon Mediabox, helaas worden niet alle televisies meer geüpdate, waardoor het kan zijn dat de Horizon Mediabox en je tv niet goed samenwerken, maar dat is meer uitzondering dan regel.
Wil daarom eerst nog wat proberen. Heb je de beeldinstellingen al aangepast? Je past de beeldinstellingen van de Horizon Mediabox aan in het menu > opties > uitgebreide instellingen > beeldinstellingen > HDMI-videosignaal. Je vindt hier een paar opties, loop deze allemaal even na.
Heb je daarnaast een andere HDMI-kabel getest?
Paul van der Burg wrote:
Heb sinds enige tijd van Ziggo ( gestart bij v/h UPC ) de Horizonbox DVR Royaal en vanaf installatie last van ca. 3x daags ca. 10 seconden volledige wegvallend geluid en tegelijkertijd ook beeld ( gaat op zwart). Komt ook bij andere merken TV's voor, niet alleen bij Philips. Toestel is van 8-1-2011 en dus pas 4 jaar oud, prima in orde en bevat de meest actuele en inmiddels laatste Philips softwareversie Q5551-0.140.47.0.
Het probleem wordt door Ziggo/UPC als bekend aangemerkt, echter heeft men hier geen oplossing voor.
Dit vind ik onbegrijpelijk en onacceptabel. Wie weet een oplossing ?
robbo wrote:
@Geintresseerde,
Gaat het over een ci+ module of heb je toevallig de horizin.
Probeer dit eens: Ga naar opties in het menu. Kies uitgebreide instellingen, en kies voor de beeld instellingen. Ga naar het hdmi videosignaal en kies eens RGB. Deze tip kan bij horizon bezitters helpen om dit probleem te verhelpen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.