Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
De coax stekker met plastic kapje en de kleine splitter waarop de stekker zit, zijn veel te oud. De stekker is niet afgeschermd en laat allerlei stoor signalen door op uw coax netwerk, waardoor de Mediabox in de war kan raken.
De kleine splitter is te oud en waarschijnlijk is ook het filter bereik niet voldoende, waardoor sommige signalen niet worden doorgegeven.
Als laatste is de grote splitter op de AOP ( Abonnemee Overname Punt, het witte Ziggo kastje aan de muur ) verouderd.
Ook de coaxkabel van AOP naar de Mediabox lijkt ook niet meer de nieuwste ( erg dun, dus misshcien is ook daarvan de afscherming niet voldoende ).
Aangezien dit eigenlijk standaard onderdelen die Ziggo vaak gratis verstrekt, zou u aan Ziggo kunnen vragen om deze op te sturen ( of daarvoor een oplossing te leveren ) U kan wachten totdat een Ziggo moderator langs komt ( zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ), maar waarschijnlijk gaat het sneller als zelf contact opneemt met Ziggo via bellen/chatten. U hebt nu hier een foto staan, dus al u dan daarheen verwijst, kan de Helpdesk medewerker zelf zien welke vervangende onderdelen u nodig hebt.
– Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start, u ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen. – Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting. – 0900-1884, normaal tarief. – Facebook Messenger – Twitter
De coax stekker met plastic kapje en de kleine splitter waarop de stekker zit, zijn veel te oud. De stekker is niet afgeschermd en laat allerlei stoor signalen door op uw coax netwerk, waardoor de Mediabox in de war kan raken.
De kleine splitter is te oud en waarschijnlijk is ook het filter bereik niet voldoende, waardoor sommige signalen niet worden doorgegeven.
Als laatste is de grote splitter op de AOP ( Abonnemee Overname Punt, het witte Ziggo kastje aan de muur ) verouderd.
Ook de coaxkabel van AOP naar de Mediabox lijkt ook niet meer de nieuwste ( erg dun, dus misshcien is ook daarvan de afscherming niet voldoende ).
Aangezien dit eigenlijk standaard onderdelen die Ziggo vaak gratis verstrekt, zou u aan Ziggo kunnen vragen om deze op te sturen ( of daarvoor een oplossing te leveren ) U kan wachten totdat een Ziggo moderator langs komt ( zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ), maar waarschijnlijk gaat het sneller als zelf contact opneemt met Ziggo via bellen/chatten. U hebt nu hier een foto staan, dus al u dan daarheen verwijst, kan de Helpdesk medewerker zelf zien welke vervangende onderdelen u nodig hebt.
– Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start, u ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen. – Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting. – 0900-1884, normaal tarief. – Facebook Messenger – Twitter
Ook mijn advies zou hier zijn een monteur in te plannen. Top dat dit al gedaan is! En fijn dat tot die tijd de oude mediabox gewoon nog gebruikt kan worden ^^.
een monteur is hier geweest en hij zag inderdaad een oude AOP aan de muur en heeft hij alles vervangen en ook nieuwe splitter erin gedaan.
Ook heeft hij alles meting gedaan in zijn laptop.
Hij is heel vriendelijk en erg geduldig man die hij ook voor ons met zijn mobiel ( zogenaamd communicatie als schrijfblok ) en alles werkt nu naar behoren.
Mijn vriendin is erg blij mee en wil aan jullie bedanken voor behulpzaam.
Maar Ik heb ook een probleem ( voor mezelf in Amsterdam ) een OEROUDE AOP van UPC.
Hi @dulken Fijn dat het euvel is opgelost bij jouw vriendin en jullie tevreden waren over de monteur! Het is zeker goed om ook jouw aansluiting in geval van een verouderd AOP te controleren. Wil je hier eens een foto plaatsen van jouw AOP? Dan kunnen we gelijk met je meekijken en indien nodig een monteur in plannen Ervaar je op dit moment ook problemen met jouw diensten?
Helemaal goed @dulken. Dan zie ik de foto wel voorbij komen. Nog gezellige dagen bij jouw vriendin in Groningen en jullie uiteraard ook de beste wensen voor 2021.
Allereerst beste wensen 2021, ook voor de anderen.
Hier heb je 2 foto's van Wifi Booster en AOP
Ervaar ik probleem ?
Ja ..
1e In mijn woonkamer Samsung tv , ik kijk wat nieuws in teletekst, die geeft vaak half pagina zichtbaar dan moet ik wachten tot hele pagina komt, maar dan springt weer half pagina.
Dan weer wachten tot volle pagina kom, dan ga ik het nieuws lezen.. Ik word er moe van teletekst.
2e.. Wifi Booster geeft vaak ( home ) rood aan dan gaat ie weer naar groen .. denk ongeveer meerder dan 10 keer per dag rood/groen licht.
Zie foto 1
3e.. in mijn slaapkamer hangt ook een Samsung tv.
Als ik rode knop van een afstandsbediening druk ( uitzending gemist ) , dan meld die dat die niet verbinding kan maken.
Toen ( ong 1 jaar geleden ) Ik coax kabel had, ging ik met coax kabel naar Ziggo winkel ( Ferdinand Bolstraat Amsterdam ) geweest, een medewerker zei aan mij dat geen probleem is.
Zie foto 2
AOP is verouderd van UPC
Zie foto 3
Wifi Booster,die vaak van groen naar rood springslaapkamer Samsung tvVerouderd AOP
Hi @dulken Allereerst jij ook nog de beste wensen voor 2021. Hopelijk heb je een fijne jaarwisseling gehad met jouw vriendin in Groningen.
Hartelijk dank voor het toesturen van de foto's. Een foto zegt vaak meer dan 1000 woorden. Het AOP is zeker flink verouderd. De monteur moet hier inderdaad het AOP vervangen, zodat er op het AOP een POA-01 splitter geplaatst kan worden en vanaf daar het modem en de televisie aangesloten kan worden. De problemen met On Demand zullen dan ook opgelost gaan worden, aangezien dit bij jouw mediabox via het retoursignaal via de coax gaat. En een verouderde aansluiting kan zeker voor problemen zorgen op dat gebied.
De monteur heb ik voor je ingepland op vrijdag 15 januari tussen 08:00-13:00. Dit was de eerst optie die ik beschikbaar had. Mocht de afspraak niet gelegen komen, dan kun je de afspraak zelf gemakkelijk wijzigen via Mijn Ziggo. Daar kun je eventueel ook altijd even spieken of er een eerdere optie is vrijgekomen.
Wat fijjn dat je een monteur afspraak voor mij kan regelen, maar op 15 Januari kan ik helaas niet.
Ik heb een email van monteur afspraak , een link van mijn ziggo erop geklikt, om een nieuwe afspraak te maken.
De eerste is op vrijdag 22 Januari en klik op bevestiging, maar dan krijg ik een rode aanhalingsteken ( ! ) , dus nog een keer opnieuw , dan zie ik op vrijdag 8 januari 8.00- 13.00 uur vrij is, erop geklikt.
Dan krijg ik een bericht dat ik een bevestiging zou ontvangen, maar Ik ontvang nog geen bevestiging ? Ook kijk ik in Spam Box, staat er ook niet op.
Hi @dulken, goedemorgen! Even een dubbelcheck vanaf deze kant. De afspraak met de monteur is inderdaad verzet. Op 8 januari 2021 tussen 08:00-13:00 uur komt de monteur bij je langs! Fijn dat er eerder een gaatje vrij is gekomen
Update: 5 juli 2022 8:00 door Ziggo Om de update 4.41 goed te monitoren
wordt deze gefaseerd uitgerold. In de nacht van 5 juli op 6 juli zijn
Noord-Brabant en Limburg eerst aan de beurt. Het kan maxim...