Ronario
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL - foutmelding op TV CS1004 en op de display SP 0.1.6

Gisteren een nieuwe mediabox XL ontvangen omdat de oude het niet meer deed maar eat een ellende deze box. Geeft constant een CS1004 foutmelding met in de display vd mediabox de tekst ERR SP 0.1.6.

Heb hierover gisteren gebeld en moest mijn telefoonnummer achterlaten. Ik zou dan een sms ontvangen over de oplossing. Niets ontvangen natuurlijk. 

Heb een chat gestuurd. Ongeveer 2 uur in de wacht gestaan. Geen reactie en gevraagd om te bellen naar me. Niet gebeld door Ziggo.

Ik betaal 83 euro pm hiervoor. Wat een drama.

Ziggo los dit op en snel graag !!

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5196Reacties
  • 1184Oplossingen
  • 1569Likes

Hi @Ronario 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt een beetje als mosterd na de maaltijd, aangezien je inmiddels al met een collega van mij hebt gesproken. In de notitie lees ik terug dat de Tratec versterker geen netspanning had en bij het loskoppelen van de versterker de installatie wel startte. Is alles inmiddels helemaal up and running?

Ronario
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia,

De mediabox doet het gelukkig nu. Ik heb echter nog 1 probleem en dat is dat ik geen programma's kan opnemen. Ik krijg dan de mededeling dat dit niet in mijn abonnement zit. Dat is vreemd want dat zit wel in mijn abonnement. Mijn abonnement heb ik ook niet gewijzigd. Ik heb alleen een nieuwe mediabox ontvangen omdat de oude het niet meer deed. Meer niet.

Wil je dit svp nog voor me oplossen.

B.v.d.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5196Reacties
  • 1184Oplossingen
  • 1569Likes

Hey @Ronario 
Ik ben er direct ingedoken en heb de oorzaak gevonden. De opties '’Replay TV'’ en '’Alles Opnemen'’ staan niet actief onder jouw abonnement. Dat is de reden waarom deze functionaliteiten niet werken. Op 21 november is het abonnement aangepast naar Internet Complete en TV Start met een Mediabox XL. Bij TV Start heb je niet de mogelijkheid om programma's op te nemen en toegang tot Replay TV. Wel kun je met je huidige abonnement huidige live uitzendingen vanaf het begin starten. Wil je wel toegang tot Replay TV en kunnen opnemen, dan moet er gekozen worden voor TV Complete.

Eerder had je ook TV Start, maar dan met een standaard mediabox. Toen had je deze functionaliteiten ook niet.

Ronario
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Deze mogelijkheden heb ik wel degelijk altijd gehad. Ik heb altijd kunnen opnemen en tv replay kunnen gebruiken. 

Ik zou alleen een nieuwe mediabox krijgen en verder zou er niets veranderen is mij vorige week medegedeeld. Ook niet in de kosten, die al heel hoog zijn !!

Ik wil graag gewoon dat alles weer wordt zoals het was, zonder hogere kosten !

Ronario
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ach weet je, laat het maar zoals het nu is.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 2264Reacties
  • 194Oplossingen
  • 269Likes

Hoi @Ronario 

Je abonnement is eigenlijk hetzelfde gebleven. Het is dus door de nieuwe box ook niet duurder geworden. Kies je voor TV Complete, dan wordt je abonnement wel duurder. 

jagpasmans
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oplossing.