@Willem_65 schreef:
Ja, weet ik zeker. En die Mediabox heeft met de nieuwe software ook gewoon 2 weken probleemloos gewerkt. Ineens niet meer. Dat kan dan niet aan het aop liggen lijkt me.
@Willem_65 Het kan overal aan liggen als je een signaal foutcode krijgt, zelfs vanaf buitenaf, dan is er ergens iets met het signaal, in 75% van de gevallen ergens in de aansluitingen.
"Heel vreemd dit en geen reclame voor Ziggo helaas..."
Ergens kan altijd iets defect raken wat mogelijk snel opgelost zou kunnen worden, maar zonder iets uitproberen zoals zonder splitter proberen en zonder informatie over het signaal is er helaas geen advies te geven. en een mogelijke snelle oplossing.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info