1
Vraag
2
Reacties
vachnic

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox XL extra maakt geen verbinding na update

Goedenavond al te saam,

 

Eerder deze avond kregen wij de melding dat de langverwachte update klaar stond. Dus direct ge-update wat prima en snel ging.

Echter nu we naar bed gingen en nog even een programma wilden afkijken op de slaapkamer TV, blijkt dat de extra box de hoofdbox beneden niet kan vinden. [foutcode 6224: verbindingsprobleem]. Ik heb inmiddels beide boxen om de beurt aan en uit gezet met verschillende tijdsduur ertussen, geprobeerd om een andere verbinding te maken (wifi ipv ethernet kabel), maar helaas lukt tot nu toe niets.

 

Weet iemand een oplossing hiervoor?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
vachnic
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Vandaag maar even met Ziggo gebeld hierover. Erg goed geholpen door de medewerker (mag ook wel eens gezegd worden)

 

Zoals pvdh ook al enigszins aangeeft, wordt de Extra Mediabox XL al HEEL lang niet meer ondersteund, hetgeen wij totaal niet wisten. Dus na de update werken de boxen niet meer samen. Als oplossing zou de stap naar de Next box zijn, maar door de leveringsproblemen is het niet mogelijk om een gewone en en extra box te krijgen. Als (tijdelijke?) oplossing gekozen voor een "basale" mediabox extra zodat we in ieder geval live TV kunnen kijken boven. De "basale" mediabox kan nl. niet opnemen of opnames kijken. Helaas. Voor nu is het een oplossing, maar als de leveringsproblemen van de Next zijn opgelost, toch maar overstappen naar Next.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Verwijderd account
Niet van toepassing

Als je de nieuwe software op de hoofdbox

geïnstalleerd hebt, dan werkt je extra

mediabox niet meer. De nieuwe software ondersteund / werkt niet samen (zo ver ik weet) met de extra mediabox. 

Ik zou even contact opnemen met Ziggo of hier op een moderator wachten voor een oplossing 😉

vachnic
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Vandaag maar even met Ziggo gebeld hierover. Erg goed geholpen door de medewerker (mag ook wel eens gezegd worden)

 

Zoals pvdh ook al enigszins aangeeft, wordt de Extra Mediabox XL al HEEL lang niet meer ondersteund, hetgeen wij totaal niet wisten. Dus na de update werken de boxen niet meer samen. Als oplossing zou de stap naar de Next box zijn, maar door de leveringsproblemen is het niet mogelijk om een gewone en en extra box te krijgen. Als (tijdelijke?) oplossing gekozen voor een "basale" mediabox extra zodat we in ieder geval live TV kunnen kijken boven. De "basale" mediabox kan nl. niet opnemen of opnames kijken. Helaas. Voor nu is het een oplossing, maar als de leveringsproblemen van de Next zijn opgelost, toch maar overstappen naar Next.

vachnic
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor de reactie. Ik heb contact gehad met Ziggo en de oplossing verder beschreven.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

als de mediabox xl extra kort geleden nog wel in je abonnement zat kom je mogelijk nog wel in aanmerking voor de extra next maar dan moet op het moment dat ziggo stopte met de extra mediabox xl de extra box nog wel in je abonnement hebben gezeten is die voor augustus 2020 opgezegd dan kom je denk niet meer in aanmerking maar dat kan een moderator voor je uitzoeken

 

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

vachnic
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je reactie! Ik heb de gegevens in mijn profiel gezet.

Wij hebben nooit ons pakket aangepast, dus altijd de Mediabox XL en Extra XL gehad. Dus ook toen Ziggo stopte met de Extra XL.

 

Hoe krijg ik een moderator zover om er even naar te kijken?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

een moderator komt vanzelf langs het topic

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @vachnic,

Welkom op de Community!
Ook fijn dat hier al reacties staan en je erg goed door de klantenservice bent geholpen. 
Daar ben ik blij om!

Voor de Extra Mediabox XL moest ik even goed kijken. Op basis van je adres zie ik inderdaad dat je die had, maar op 27 augustus 2018 is deze opgezegd. 
Aan een 2 Next boxen kan ik je daarom niet helpen, maar gelukkig is de normale extra mediabox vandaag bezorgd.

Veel plezier hiervan!


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic