1
Vraag
2
Reacties
djsilk

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mediabox XL error sp 0.1.6

Vorige week hebben we een Mediabox XL ontvangen en deze werkte niet.

Hij blijft offline en in de error sp 0.1.6

Via deze community erachter gekomen dat onze splitter verouderd was, dus hebben we nu een POA 01 B ontvangen van Ziggo. Nog steeds dezelfde foutmelding en de Mediabox blijft offline.  Na verder onderzoek ook een nieuwe signaal verdeler/versterker gekocht. Ook met deze er tussen werkt hij nog altijd niet. 

Nu probeer ik de box rechtstreeks op de POA splitter die rechtstreeks op de eengats aansluiting aan groene kabel zit en nog steeds krijgen we dezelfse melding op het apparaat. Help?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10119Posts
  • 594Oplossingen
  • 2854Likes

kun je een foto maken van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) en de splitter versterker en overige wandcontactdozen en van de kabel die in de mediabox xl gaat

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10119Posts
  • 594Oplossingen
  • 2854Likes

kun je een foto maken van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) en de splitter versterker en overige wandcontactdozen en van de kabel die in de mediabox xl gaat

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4531Posts
  • 597Oplossingen
  • 2272Likes

Welkom op de Community @djsilk! Zo te lezen laat de Mediabox XL je nog in je hemd staan. Balen dat de installatie van de box niet slaagt. Ik ben net als @anoniemforum benieuwd naar de binnenhuis situatie. Zou je deze gegevens en foto's willen aanleveren?

djsilk
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het is me gelukt! Uiteindelijk kwam de mediabox online op het aansluitpunt. Daarna kon ik bij de wcd in de woonkamer de installatie voltooien.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic