1
Vraag
2
Reageer en help mee
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Mediabox XL en Internet instabiel tot nauwelijk signaal

Voor een vriendin van ons zou ik graag een monteur willen laten inplannen.

 

Media Box XL komt en Televisie kom niet meer online.

Wat dingen laten checken maar niet gelukt, wegens Corona kan ik niet helpen, maar de AOP is al verouderd

en de Splitter niet meer van deze tijd, vermoed dat die niet meer lekker loopt.

 

Omdat ze zelf een leek is, kan ik haar weinig vragen, ze weet niet waar ze moet kijken.

 

Adres en alles heb ik, als een Moderator mij PB kan sturen voor inplannen monteur, dan geef ik alles door.

 

2b752414-64ec-474e-ae66-cbc0d5bca15d.JPG

7 Reacties 7
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen Dave!, dat gaan we regelen! Laten we die vriendin samen uit de brand gaan helpen. Het lijkt inderdaad om een wat oudere aansluiting te gaan. Kun je haar postcode en huisnummer tussen haakjes achter jouw eigen zetten? Dan plan ik de monteur in. 

Dave!
Topicstarter
Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

@Lotte  dank je wel, heb de gegevens en naam in haakjes in me profiel staan voor je.

Alsvast super dank.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Dave! Geen dank 🙂 Ik heb de monteur ingepland voor aankomende vrijdag 12 augustus tussen 17:00-22:00 uur. Geef jij dit aan haar door? De bevestiging komt ook nog per e-mail. 

Dave!
Topicstarter
Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Ik ga het het doorgeven komt goed. 

 

Dank je wel 😊

 

Als de monteur is geweest laat ze even weten ik weer in dit topic voor jou @Lotte 😉

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Dave! Ontzettend zuur dat de monteur niet is op komen dagen. :teleurgesteld_gezicht: Ik heb voor jouw vriendin een nieuwe monteursafspraak ingepland op dinsdag 16 augustus 2022 tussen 12 en 18 uur. Mocht het dan niet schikken dan is de afspraak door haar te wijzigen via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken. Voor het niet opkomen dagen heb ik voor haar een credit aangevraagd conform de voorwaarden

Dave!
Topicstarter
Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

@Paul  en @Lotte 

 

Monteur is geweest en heeft het een en ander in de buitenkast vervangen en wat binnen en alles schijnt weer te werken, zoals het moet.

Zal nog even zeker navraag na mijn SMS kreeg ik geen reactie meer. Maar denk dat jullie in het systeem wel kunnen zien wat er is gedaan, gegevens staan nog in me profiel ( tussen de haakjes ) 😉😋

Dave!
Topicstarter
Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Alles werkt naar behoren en dit topic mag worden gesloten door @Lotte  @Paul  dan is alles netjes opgelost.

Dank jullie wel 😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic