1
Vraag
2
Reacties
hlch51

Level 2
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox XL: diverse functies haperen.

Meerdere functies van de Mediabox XL haperen of werken niet. Ik ben een nieuwe klant per 8 januari:

  1. Het kiezen ven een zender vanuit de gids lukt niet. De gewenste zender is alleen te kiezen via de numerieke toetsen van de afstandbediening.
  2. Bij het inschakelen van de mediabox heb ik geen geluid en moet ik eerst de box resetten door de spanning te onderbreken en een aantal minuten wachten voordat de boel werk.
  3. Tijdens het “live” kijken naar tv krijg ik regelmatig een pop-up waarin ik gevraagd wordt of ik “live” of “begin uitzending” wil kijken.
  4. Het display van de mediabox is zeer slecht leesbaar. Het lijkt of er folie op het apparaat zit, ik heb dat grondig gecontroleerd, maar dat is niet het geval.

Het lijkt een maandagochtend apparaat te zijn. De coax- en HDMI kabel heb ik vervangen, helaas zonder resultaat

 

Graag uw reactie!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @hlch51! Leuk je te mogen verwelkomen als nieuwe klant 🙂

Ik zie dat je nogal wat problemen ervaart met de Mediabox XL en dat is natuurlijk erg jammer en een beetje een valse start. In het systeem valt te lezen dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat een vervangende mediabox voor je besteld is. Uiteraard hoop ik van harte dat we daarmee tot de nodige verbeteringen komen.

Laat je ons weten hoe het met de nieuwe mediabox gaat en welke van je genoemde punten we kunnen ‘afstrepen’? Natuurlijk kijken we via deze weg dan ook graag met je naar naar eventuele problemen die er nog zijn!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @hlch51! Leuk je te mogen verwelkomen als nieuwe klant 🙂

Ik zie dat je nogal wat problemen ervaart met de Mediabox XL en dat is natuurlijk erg jammer en een beetje een valse start. In het systeem valt te lezen dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat een vervangende mediabox voor je besteld is. Uiteraard hoop ik van harte dat we daarmee tot de nodige verbeteringen komen.

Laat je ons weten hoe het met de nieuwe mediabox gaat en welke van je genoemde punten we kunnen ‘afstrepen’? Natuurlijk kijken we via deze weg dan ook graag met je naar naar eventuele problemen die er nog zijn!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic