1
Vraag
2
Reacties
dhardholt

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox XL defect. Hoe omruilen?

Mijn MediaBox XL (nog uit de UPC tijd) geeft deze week constant problemen. Hij loopt vast, je kan programmas niet pauzeren, ik krijg CS2000 foutcodes en ook de ventilator maakt vreemde piepende geluiden op willekeurige momenten. 
Elke keer moet ik de mediabox dan resetten door hem uit het stopcontact te halen.

Ik heb het idee dat hij aan het einde van zijn levensduur is en wil hem graag omgeruild hebben. Hoe regel ik dat? Kan dat bij een Ziggo winkel of moet dat online? Ik heb gezocht maar kan het niet vinden.

PS: alles al gecheckt en geprobeerd. Kabels zijn goed, signaal perfect, apparaat staat vrij in de ruimte.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

Goedemorgen @dhardholt en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je Mediabox XL op dit moment op z'n laatste benen loopt! Inmiddels zie ik dat je met een van mijn collega's van de klantenservice contact hebt gehad en dat er al een nieuwe Mediabox XL naar jou onderweg is. Laat je onder dit topic weten wat je bevindingen met de nieuwe mediabox zijn? Als wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij het graag.

Bekijk in context

4 Reacties 4
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als je hier je postcode en huisnummer vermeldt, (alleen zichtbaar voor moderators), dan kan men de juiste gegevens raadplegen en je verder helpen.

Ik leg je vraag voor aan het moderatieteam.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

Goedemorgen @dhardholt en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je Mediabox XL op dit moment op z'n laatste benen loopt! Inmiddels zie ik dat je met een van mijn collega's van de klantenservice contact hebt gehad en dat er al een nieuwe Mediabox XL naar jou onderweg is. Laat je onder dit topic weten wat je bevindingen met de nieuwe mediabox zijn? Als wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij het graag.

dhardholt
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja, had via de chat in de mijnziggo app contact gehad. Dat bleek een simpele en effectieve manier van communiceren te zijn en er is een nieuwe box onderweg. Prima service! 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

@dhardholt Fijn dat je zo goed en snel geholpen bent via de chat! 😉 We wachten jouw bevindingen met de nieuwe Mediabox XL dan even af.
Het defecte apparaat stuur je kosteloos retour naar onderstaande retouradres:

XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Let op: vergeet niet om het afgiftebewijs goed te  bewaren wat je ontvang bij het retourneren van de oude Mediabox. Tip: maak een foto met je smartphone van het bewijs.

Nog een prettig weekend gewenst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic