Tomalkema

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL cs10070

Goedendag,

 

Vanochtend heb ik de melding gehad dat ik mijn Mediabox kon updaten dus direct gedaan. Hierna kon ik alleen nog maar NPO 1,2,3 ontvangen en Ziggo kanalen. Ik kan wel Videoland en Netflix kijken heb de Mediabox al aantal keren van het stroom gehad en de knop aan de achterkant aan en uit gedaan. Dan nog blijft er op alle andere zenders staan dat de zenders worden ingesteld. Mijn vraag is hoe kan ik dit probleem oplossen vind het nogal vervelend...

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Het lijkt als eerste op een signaal probleem of een activatie probleem.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Bekijk in context

Tomalkema
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Goedendag later op de avond heb ik ook nog geprobeerd om het hele systeem naar fabrieksinstellingen te zetten. Nadat ik dit heb gedaan werkt alles weer en met dank aan de update sneller ook nog eens! Top service

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Het lijkt als eerste op een signaal probleem of een activatie probleem.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Tomalkema, van harte welkom hier! 

 

Dit is zeker een heel erg vervelend probleem! Het is natuurlijk hartstikke fijn dat interactieve tv en een aantal zenders het al doen, maar die andere zenders horen er ook gewoon bij. Daar gaan we graag samen naar op zoek. 

 

@Bert laat al weten dat het klinkt als een activatie probleem. Dat vind ik ook en ik krijg ook het gevoel dat het daarmee te maken heeft. In dat geval is het probleem binnen 24 uur opgelost. Ik ben dan ook benieuwd of alles nu werkzaam is. Laat je dat in een terugkoppeling weten? 

 

Werkt het nog niet, stuur dan de informatie mee waar @Bert naar heeft gevraagd :-).

Tomalkema
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Goedendag later op de avond heb ik ook nog geprobeerd om het hele systeem naar fabrieksinstellingen te zetten. Nadat ik dit heb gedaan werkt alles weer en met dank aan de update sneller ook nog eens! Top service

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Fantastich, @Tomalkema. Heel fijn dat alles nu goed en een stuk sneller werkt ;-)! 

Ik wens je heel veel kijkplezier weer! 

Uitgelicht topic