mijn mediabox xl blijft terugspringen op bewerken en dan weer naar ERR SP 0.1.6 en op de tv melding CS1004
Ik heb in de bijlage mijn aansluitingen in de meterkast mee gestuurd en ik heb het ook zonder de splitter geprobeerd maar niets werkt, zit nu al bijna 2 weken zonder werkend kastje, kan het zijn dat ik een verkeerde aansluiting in huis heb? Ik heb wel in de huiskamer een lange coax kabel omdat de aansluiting aan de andere kant van de kamer zit. Suggesties?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nou het schakeltje op het kastje waar de kabel in huis komt stond niet goed (was een hele simpele handeling), hij moest op tweerichtingsverkeer staan! maar hij zag dat het kastje, de splitter, de modem en 2 coax stekkers erg oud waren en heeft deze ook vervangen, erg blij mee dus! Het werkt nu helemaal goed! Heb ik nog een vraagje, mijn oude kastje waar nog een kaart in moet, kon ik wegdoen maar kan ik die ook op bijvoorbeeld de slaapkamer blijven gebruiken?
Ik ben dus erg tevreden over de service!!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het kan ook nog zijn dat er in de achtergrond iets niet goed staat.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
gedaan, dank je
Hoi @geert78! Welkom op de Ziggo Community!
Jeetje, 2 weken is al een behoorlijke tijd. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je mediabox wel actief staat. Ik heb daarom een gratis installatie monteur ingepland voor 14 december tussen 12.00 en 18.00 uur, zodat hij alles eventjes kan bekijken en het werkend maakt 🙂
Dank je!
@geert78 We zijn super benieuwd hoe het gister gegaan is! Heb je een kleine update voor ons? We hopen dat je weer zorgeloos gebruik kunt maken van de mediabox XL.
Nou het schakeltje op het kastje waar de kabel in huis komt stond niet goed (was een hele simpele handeling), hij moest op tweerichtingsverkeer staan! maar hij zag dat het kastje, de splitter, de modem en 2 coax stekkers erg oud waren en heeft deze ook vervangen, erg blij mee dus! Het werkt nu helemaal goed! Heb ik nog een vraagje, mijn oude kastje waar nog een kaart in moet, kon ik wegdoen maar kan ik die ook op bijvoorbeeld de slaapkamer blijven gebruiken?
Ik ben dus erg tevreden over de service!!!
@geert78 "Heb ik nog een vraagje, mijn oude kastje waar nog een kaart in moet, kon ik wegdoen maar kan ik die ook op bijvoorbeeld de slaapkamer blijven gebruiken? "
Zeker te weten van wel.🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.