1
Vraag
2
Reageer en help mee
Benelli

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL bedienen met Bose Soundtouch 300 afstandsbediening

Vandaag heb ik de Mediabox XL gekregen en geïnstalleerd.

Omdat het mijn bedoeling is om maar met één afstandbediening te werken, moet ik de koppeling tussen Bose en de Mediabox XL maken. Met de mijn Humax 5400 is dit gelukt. TV via de Humax en de (internet)radio via de Soundtouch 300. Alle functies, behalve Opt+, kon ik via de Bose afstandsbediening gebruiken.

De topics die al in dit forum staan ben ik doorgelopen en omdat ik de nieuwe software op de Mediabox XL heb staan, heb ik ook nog bij de Mediabox Next gekeken.

Het lukte mij om, via de instellingen bij beeld en geluid van de Mediabox, de afstandsbediening te koppelen. Hierbij ben ik uitgegaan van de Samsung code 00060, omdat de hardware van mijn Mediabox XL van Samsung is.
Het was niet direct de eerste code die klopte; ik ben er, volgens de Bose handleiding, met de Vol+ toets 3 of 4 hoger gegaan.

Helaas zijn er een paar functies die niet werken:

• Guide met één toets
  • pijltje terug (naar vorige zender/scherm terug),
  • ondertitels aan/uit zetten.

Mogelijk werkt nog meer niet, maar die ben ik nog niet tegen gekomen of heb ik geen last van. De Samsung reeks ben ik m.i. helemaal doorgelopen.

Heeft iemand de oplossing voor de ontbrekende functies?

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12957Posts
  • 1077Oplossingen
  • 5151Likes

Hey @Benelli . Welkom hier! 

Ik ga heel eerlijk zijn; ik weet niets over de Bose afstandsbediening. Ik heb deze zelf niet in gebruik en hij is natuurlijk ook niet van ons, waardoor ik hier niet verder op kan ondersteunen. Ik hoop daarom dat er snel iemand voor je langskomt met de gouden tip(s) :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic