1
Vraag
2
Reacties
Tejootje

Level 5
  • 58Posts
  • 2Oplossingen
  • 25Likes

Mediabox XL - Volume koptelefoon

Hallo,

ik heb sinds kort een Mediabox XL. Op mijn televisie heb ik een koptelefoon aangesloten middels een 3,5 mm jack. Elke keer als ik mij koptelefoon wil gebruiken staat het volume zo'n beetje op 0 en moet ik dit harder zetten. Ik kan dat alleen met de oude Panasonic afstandbediening middels het Viera menu. Is het ook mogelijk om dit menu op te roepen met de afstandbediening van de Mediabox? Of nog beter: kan ik het volume ook "vastzetten"?

Alvast dank!

Oplossing
25 Reacties 25
Teun

Level 17
  • 4213Posts
  • 182Oplossingen
  • 813Likes

@Tejootje. Je moet de tv wel op tv stand zetten, je hebt dan wel geen beeld, maar dan moet je wel bij de instelling kunnen komen.

Teun.

Tejootje
Topicstarter
Level 5
  • 58Posts
  • 2Oplossingen
  • 25Likes

Hoi Teun, ik kom wel in het menu maar zie geen koptelefoon volume. Ik vermoed dat als ik het minimale/start volume van de tv verhoog ook het volume van de koptelefoon verhoog. Maar dan staat de tv kneiterhard als ik hem aanzet

Teun

Level 17
  • 4213Posts
  • 182Oplossingen
  • 813Likes

hallo @Tejootje. Dan ben ik bang dat je nog een panasonic hebt die helaas geen aparte hooftelefoon regeling heeft. Wordt dus allemaal er lastig zo.

Teun.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Tejootje, heb je al in de handleiding gekeken of dit mogelijk is? Misschien is het inderdaad zo, zoals @Teun aangeeft, dat het niet met je tv kan.

Tejootje
Topicstarter
Level 5
  • 58Posts
  • 2Oplossingen
  • 25Likes

ik ben bang dat ik aan de oude AB vast zit en elke keer het volume moest aanpassen. Bedankt voor het meedenken allemaal.

Pasi

Level 19
  • 10474Posts
  • 507Oplossingen
  • 5853Likes

@Tejootje  schreef:

...maar ik heb een draadloze koptelefoon...

Aangezien de tv een oude Panasonic is, zal de koptelefoon geen bluetooth verbinding met de tv hebben. Daarom is de kans groot dat de koptelefoon m.b.v. een extra kastje aan de tv is aangesloten. Zo ja, dan zou dat kastje ook aangesloten kunnen worden op de MediaBox XL.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic