1
Vraag
2
Reacties
Tonschaap

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Mediabox XL Upgrade toch eerder uitvoeren

Ik heb via menu gezegd upgrade na 4 weken autom. uitvoeren. Echter heb nu alle opgenomen opnamen bekeken. Nu wil ik graag upgrade gaan uitvoeren, dus eerder dan na 4 weken. Hoe doe ik dat? Via menu software upgrade?of op een andere wijze?

Ik hoor graag

 

Mvgr TON

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Het is nu wachten tot de melding weer komt, je kunt de update niet zelf oproepen of iets dergelijks. Als het goed is krijg je twee weken nadat je gekozen hebt voor het uitstellen van 4 weken nog een melding en kun je de update installeren. Krijg je die melding niet, dan is het de 4 weken uitzitten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Het is nu wachten tot de melding weer komt, je kunt de update niet zelf oproepen of iets dergelijks. Als het goed is krijg je twee weken nadat je gekozen hebt voor het uitstellen van 4 weken nog een melding en kun je de update installeren. Krijg je die melding niet, dan is het de 4 weken uitzitten.

Tonschaap
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Toch vreemd, is toch gewoon een exe.bestand die geaktiveerd hoeft te worden. Nu doet de timer het. Moet gebruiker toch moeten kunnen aktiveren op een door hem gewenst moment!

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Je hebt zelf gekozen om de update 4 weken uit te stellen. Je had ook kunnen kiezen voor een dagelijkse reminder waarbij je dagelijks de update kon uitstellen (tot max 4 weken). Dus het is mijns inziens positief dat er na 2 weken nog een herinnering komt zodat je de update toch eerder kunt installeren.

Het is ook niet zomaar een update, maar heel jouw account gaat op de schop zodat alles in de cloud opgenomen kan worden. Hierdoor verandert je Ziggo Go omgeving ook. Vandaar dat het allemaal anders gaat dan bij een normale update.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic