Rudy6008
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox XL - Replay functie werkt niet: code CS2517 na netwerkwerkzaamheden

Recentelijk netwerk werkzaamheden van Ziggo geweest. Het heeft er een paar uur volledig uitgelegen. Nadat het netwerk weer op was, internet problemen en geen werkende replay functie van mediabox (foutcode CS2517). Na herstart van Ziggo modem en herstart van TP Link modem (alleen de gekoppelde) kan ik wel weer thuiswerken, echter de replay functie blijft foutcode CS2517 geven. Het lijkt een internet probleem want via de chromecast gaat het ook niet van harte, maar doet het uiteindelijk wel.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47707Posts
  • 2891Oplossingen
  • 10520Likes

Heb je de next ook al 30 seconden van de stroom gehad?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47707Posts
  • 2891Oplossingen
  • 10520Likes

Heb je de next ook al 30 seconden van de stroom gehad?

Bekijk in context

Rudy6008
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zucht, zo simpel.. Van alles gereset en deze niet. Bedankt voor de tip. Overigens gisteravond nog foutcode CS2505 gehad.