Sinds Mei 2019 heb ik een Mediabox XL, deze gebruik ik voor televisie en als WiFi modem.
De afgelopen paar dagen valt de mediabox om de zoveel tijd uit, met de foutmelding dat deze oververhit is.
Zelfs als ik hem volledig laat afkoelen, kan deze binnnen 20 minuten gewoon weer uitvallen.
Zeker omdat ik deze box ook als modem gebruik, heb ik hier tijdens het thuiswerken vrij veel last van.
Ik heb al het stof al verwijderd en mediabox heeft ruimte om de warmte kwijt te kunnen.
Wat kan ik doen om een vervangende box + losse modem aan te vragen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @FelixvanDoorn. Welkom hier!
Zo te lezen is jouw mediabox toe aan een welverdiend pensioen. Ik ga je een nieuwe mediabox sturen!
Wil je graag een zelfde Mediabox XL ontvangen, of liever voor 50 cent per maand meer een nieuwste Mediabox Next ontvangen? 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @FelixvanDoorn
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. Een moderator kan je gegevens inzien en je de noodzakelijke spullen opsturen.
Hey @FelixvanDoorn. Welkom hier!
Zo te lezen is jouw mediabox toe aan een welverdiend pensioen. Ik ga je een nieuwe mediabox sturen!
Wil je graag een zelfde Mediabox XL ontvangen, of liever voor 50 cent per maand meer een nieuwste Mediabox Next ontvangen? 🙂
Hi Lycke! Dat klinkt super 🙂 Het liefst heb ik een mediabox Next.
Ik heb dan (volgens mij) nog een los wifi modem nodig. Hoe zou ik daar aan kunnen komen?
@FelixvanDoorn Het is bij deze geregeld hoor! Binnen 3 tot 5 werkdagen ontvang je zowel een Mediabox Next als los modem. Je ontvangt vanuit ons nog een retourdoos om de Mediabox XL naar ons terug te sturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂
Super! Ontzettend bedankt voor de snelle reacties en goede hulp, heel erg fijn 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.