@Monicamet alle respect, maar waar zou ik uit moeten afleiden dat Ziggo er WEL alles aan doet, om een probleem dat voorheen niet bestond, en door een update is veroorzaakt, ASAP op te lossen.
En dan nu weer vragen hoe mijn apparatuur is aangesloten.
Als je mijn topic eens goed zou doorlezen, zou het je meteen duidelijk zijn WAT ik gebruik, en HOE het is aangesloten, hetgeen ik destijds ook al op verzoek van Ziggo n.a.v. een script heb ingevuld, met alle typenummers en modellen erbij!
Dus NEE....ik ga dat niet nog eens voor de zoveelste keer herhalen!
En dan nu vragen hoe het komt dat ik geen vertrouwen in Ziggo heb, om een door henzelf gecreëerd probleem op te lossen?
(Mijn Topic: https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Geluid-synchroniseren-na-update-MBXL/m-p/951618#M97314)
Alles wat ik heb voorgesteld om mij (tijdelijk) van dienst te zijn, zijn door Ziggo verworpen.
En nu tegen @Kees dV zeggen dat je het jammer vindt dat het bij HEM niet werkt?
Je moest eens weten bij wie het allemaal nog meer niet werkt, maar die hebben de moed al opgegeven om Ziggo tot rede te brengen.
Maar als je nu gaat vertellen dat er geen mogelijkheden (meer) zijn om het out-of-sync probleem bij de MBXL te verhelpen, terwijl het voorheen op alle uitgaande audiokanalen wel goed werkte (tot op de Milliseconde...) dan kun je me beter een door jullie getest exemplaar toesturen die wel werkt zoals het hoort! Want blijkbaar kunnen jullie onze problemen niet reproduceren.
Ik kan al bijna een jaar niet genieten van random geluid via de homecinema versterker vanwege die problemen die er nooit waren. Ik noem dat WANPRESTATIE!
Wat een enorm slechte prestatie van Ziggo, en wat een in-, en inslechte service.