sandelhout
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL - Foutcode CS1004

vandaag onze nieuwe mediabox geprobeerd te installeren, maar krijg bovenstaande foutcode.

Nu bezig met een nieuwe poging, maar krijg helaas weer dezelfde foutmelding.

Het zou erg fijn zijn als dit probleem snel opgelost kan worden, want we zitten nu al 3 weken zonder tv.

 

met vriendelijke groet

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47674Posts
  • 2890Oplossingen
  • 10509Likes

Een monteur is hard nodig, alles is verouderd en moet vernieuwd worden.

Morgen komt een Ziggo moderator hier in dit topic langs die de juiste acties kan ondernemen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47674Posts
  • 2890Oplossingen
  • 10509Likes

cs1004 geeft een signaalprobleem aan.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

sandelhout
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

16275017589886121804246103090405.jpg

16275018295174476868401599303579.jpg

sandelhout
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hallo , wil vraag den monteur laten komen voor de installatie.

 

gr Rusli

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47674Posts
  • 2890Oplossingen
  • 10509Likes

Een monteur is hard nodig, alles is verouderd en moet vernieuwd worden.

Morgen komt een Ziggo moderator hier in dit topic langs die de juiste acties kan ondernemen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Bekijk in context

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4334Posts
  • 436Oplossingen
  • 1116Likes

Hey @sandelhout en welkom op onze Community,

Wat irritant dat je nu al een paar weken zonder tv zit door verschillende storingen. Ik heb de monteur voor jou ingepland en hij komt morgen al langs tussen 08.00 en 13.00 uur. Je hebt hier een bevestiging van ontvangen per mail en je kunt de afspraak zelf inzien/wijzigen via je Mijn Ziggo account (Gegevens -> Mijn monteursafspraken)

We horen heel graag van je hoe het gaat nadat de monteur langs is geweest. 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 763Posts
  • 84Oplossingen
  • 151Likes

We zijn een aantal dagen verder @sandelhout. Heeft de monteur alles kunnen vervangen en geinstalleerd? Krijg je nog steeds een foutcode in beeld of is dit verholpen? We horen graag van je!