schuurman-a

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL: Diverse meldingen van het te warm worden

Heb sinds een week een nieuwe Mediabox Xl

Werkte een week prima , Maar vandaag diverse meldingen van het te warm worden van deze Box.

Staat volgens mij prima geventileerd.

Wat te doen.

Met vr gr Ton

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 762Posts
  • 147Oplossingen
  • 257Likes

Hey @schuurman-a, welkom op de Community! Vervelend dat de nieuwe box vrijwel direct problemen geeft, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er een andere box jouw kant op komt. Houd je ons op de hoogte? Ik ben benieuwd hoe het hiermee gaat. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56455Posts
  • 3714Oplossingen
  • 13526Likes

Even wachten op een Ziggo moderator, zij kunnen dieper in de systemen kijken en zien wat er gedaan moet worden.

Maar om andere mogelijke oorzaken uit te sluiten.

Heb je ook een apart modem?

Zo ja, als er een netwerkkabel tussen het modem en de Mediabox XL zit, dan kan dit allerlei problemen opleveren, haal de kabel ertussenuit en haal beide apparaten 30 seconden van de stroom voor een verse netwerk start.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

schuurman-a
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Denk dat de ventilator niet correct werkt

schuurman-a
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Moet deze ventilator altijd werken of alleen bij warm worden

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56455Posts
  • 3714Oplossingen
  • 13526Likes

De ventilator werkt als de mediabox XL continu overwerkt is door een kabel tussen modem en Mediabox XL.

Of als er geen goede verbinding is en hij continu naar een goede verbinding aan het zoeken is.

Als de fan defect is, dan valt de Mediabox XL helemaal uit.

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 762Posts
  • 147Oplossingen
  • 257Likes

Hey @schuurman-a, welkom op de Community! Vervelend dat de nieuwe box vrijwel direct problemen geeft, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er een andere box jouw kant op komt. Houd je ons op de hoogte? Ik ben benieuwd hoe het hiermee gaat. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo