1
Vraag
2
Reageer en help mee
Foursa1989

Level 3
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Mediabox XL CS2004 maar wel beeld.

Goededag beste Ziggo medewerkers en mede ziggo klanten,

Lange tijd er uit geweest, nu weer terug en kom gelijk met de deur in huis vallen...

Sinds een paar maanden hebben mijn ouders de mediabox XL..
Deze was voorheen op een MCP-03 3 weg splitter aangesloten, daarbij komt regelmatig de storing CS2004 en "de zender doet het nu niet" voorbij en bij de cs2004 storing komt er wel beeld. net zoals deze topic:" Coax-CS2004-issues-maar-wel-tv .

Op dit moment zit er een P0A-01-B splitter op de CAI aangesloten en met de kabels van het EHBO ziggo pakket is de mediabox xl aangesloten op de splitter en nog blijft dit probleem zich voordoen.
Wanneer het beeld het wel doet, is het perfect helder beeld, dus bij mij rust nu de vraag of het in de mediabox zelf zit of dat het in de verdeelkast in de straat zit...

Hebben jullie nog andere suggesties die ik of me vader kunnen uitproberen?

 

Oh ja, het is oud upc gebied; 2022VJ huisnummer tussen de 16 en 44 te Haarlem (wegens prive redenen geef ik niet het exacte huisnummer op)

Ik kijk uit naar de reacties, met vriendelijke groet,

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @Foursa1989! Wat jammer dat ze nu nog steeds heel veel problemen ervaren met foutcodes en met het beeld. Goed dat je contact opneemt voor je ouders.
Kun je (achter je eigen postcode en huisnummer) de postcode en huisnummer in jouw Community profiel zetten? Dan ga ik hun gegevens erbij pakken. Ook mag je nog antwoord geven op de vraag van Bert 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic