Ik probeer mijn mediabox aan te sluiten maar ik blijf foutmelding CS1004 krijgen. Op de mediabox zelf staat ERR SP 0.1.6.
ik had al meerdere meldingen gelezen waar gevraagd werd om foto’s, deze heb ik toegevoegd.
Gr. Kim
Opgelost! Ga naar oplossing.
Super! De monteur staat ingepland, hij komt komende zaterdag 25 september langs tussen 12.00 en 18.00 uur. Als je de afspraak liever wilt verplaatsen dan kan dat via je Mijn Ziggo account onder het kopje Gegevens -> Mijn monteursafspraken. Wil je de afspraak vervroegen dan kun je het allerbeste de agenda morgen in de ochtend openen (tussen 07.00 en 08.00 uur) In de ochtend zijn namelijk de meeste tijdsloten beschikbaar.
We horen heel graag van jou hoe het is gegaan als de monteur langs is geweest.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@moderator, help ts aub even een monteur in te plannen.
@k.verheyen Dit is zwaar verouderd ziggo vervangt het aop en splitter kosteloos.
Je huiskamer aansluiting is voor eigen rekening.
Ik had al zo’n vermoeden. Bedankt voor je reactie.
Hey goedemorgen @k.verheyen en welkom hier op onze Community,
Het lijkt mij net als Steefb een strak plan om een monteur in te plannen zodat je AOP kan worden vernieuwd. Als je je postcode en huisnummer hier invult en laat weten zodra dit is gedaan dan zetten we de afspraak zo snel mogelijk in het systeem.
Hoi Mariska, de gegevens zijn ingevuld
Super! De monteur staat ingepland, hij komt komende zaterdag 25 september langs tussen 12.00 en 18.00 uur. Als je de afspraak liever wilt verplaatsen dan kan dat via je Mijn Ziggo account onder het kopje Gegevens -> Mijn monteursafspraken. Wil je de afspraak vervroegen dan kun je het allerbeste de agenda morgen in de ochtend openen (tussen 07.00 en 08.00 uur) In de ochtend zijn namelijk de meeste tijdsloten beschikbaar.
We horen heel graag van jou hoe het is gegaan als de monteur langs is geweest.
De monteur is net geweest en de mediabox werkt! Alles is dus opgelost, bedankt!
Gr. Kim
Dat is geweldig nieuws! Bedankt voor het laten weten hiervan, veel kijkplezier 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.