k.verheyen
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox XL - CS1004

Ik probeer mijn mediabox aan te sluiten maar ik blijf foutmelding CS1004 krijgen. Op de mediabox zelf staat ERR SP 0.1.6. 
ik had al meerdere meldingen gelezen waar gevraagd werd om foto’s, deze heb ik toegevoegd.

 

Gr. Kim

8E17148C-6CE9-4C07-8883-ADDAAFCD8D3A.jpeg

63E28F9E-D80D-4A3D-886B-8677812BDE07.jpeg

E76ED81C-767F-4D59-A676-2AD81046720D.jpeg

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4424Posts
  • 450Oplossingen
  • 1234Likes

Super! De monteur staat ingepland, hij komt komende zaterdag 25 september langs tussen 12.00 en 18.00 uur. Als je de afspraak liever wilt verplaatsen dan kan dat via je Mijn Ziggo account onder het kopje Gegevens -> Mijn monteursafspraken. Wil je de afspraak vervroegen dan kun je het allerbeste de agenda morgen in de ochtend openen (tussen 07.00 en 08.00 uur) In de ochtend zijn namelijk de meeste tijdsloten beschikbaar.

We horen heel graag van jou hoe het is gegaan als de monteur langs is geweest. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb
Expert
Expert
  • 10118Posts
  • 1857Oplossingen
  • 3197Likes

@moderator, help ts aub even een monteur in te plannen.

 

@k.verheyen Dit is zwaar verouderd ziggo vervangt het aop en splitter kosteloos.

 

Je huiskamer aansluiting is voor eigen rekening.

k.verheyen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik had al zo’n vermoeden. Bedankt voor je reactie. 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4424Posts
  • 450Oplossingen
  • 1234Likes

Hey goedemorgen @k.verheyen en welkom hier op onze Community, 

Het lijkt mij net als Steefb een strak plan om een monteur in te plannen zodat je AOP kan worden vernieuwd. Als je je postcode en huisnummer hier invult en laat weten zodra dit is gedaan dan zetten we de afspraak zo snel mogelijk in het systeem. 

k.verheyen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Mariska, de gegevens zijn ingevuld 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4424Posts
  • 450Oplossingen
  • 1234Likes

Super! De monteur staat ingepland, hij komt komende zaterdag 25 september langs tussen 12.00 en 18.00 uur. Als je de afspraak liever wilt verplaatsen dan kan dat via je Mijn Ziggo account onder het kopje Gegevens -> Mijn monteursafspraken. Wil je de afspraak vervroegen dan kun je het allerbeste de agenda morgen in de ochtend openen (tussen 07.00 en 08.00 uur) In de ochtend zijn namelijk de meeste tijdsloten beschikbaar.

We horen heel graag van jou hoe het is gegaan als de monteur langs is geweest. 

Bekijk in context

k.verheyen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

De monteur is net geweest en de mediabox werkt! Alles is dus opgelost, bedankt!

 

Gr. Kim

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2544Posts
  • 407Oplossingen
  • 418Likes

Dat is geweldig nieuws! Bedankt voor het laten weten hiervan, veel kijkplezier 🙂

Uitgelicht topic