Dag, Het geluid van mijn TV (Panasonic) staat normaal in de balk onderin op 25 als ik rechtstreeks kijk. Wanneer ik via de Mediabox Next kijk moet ik het geluit evenredig op 40 zetten. Schakel ik terug naar de TV dan is het geluid overweldigend. Kan je in de Mediabox Next dit anpassen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Helaas het maakt geen verschil. Geluidsniveau TV via module en smartcard is beduidend harder dan via mediabox next. Laat het hierbij
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In de Next kun je niet het volume aanpassen.
Kijk eens in de Instellingen in Beeld en geluid hoe Dolby daar staat, als die niet op Uitgeschakeld staat, probeer dat eens uitgeschakeld?
Ik heb nog geen tijd gehad om dat uit te proberen. Laat het nog weten
Het is algemeen bekend dat het uitgangsvolume van de Next laag is. Zoek er maar eens op. Soms kan je wat spelen met de TV instellingen. Bv ingang PCM of Bitstream.
Helaas het maakt geen verschil. Geluidsniveau TV via module en smartcard is beduidend harder dan via mediabox next. Laat het hierbij
Ter info:
Kijk eens in de Instellingen in Beeld en geluid hoe Dolby daar staat, als die niet op Uitgeschakeld staat, probeer dat eens uitgeschakeld?
Soms kunnen vreemde volumes opgelost worden door de Dolby instellingen een keer te wisselen en weer terug.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.