Waar zijn gekleurde knopjes gebleven op de afstandsbediening?en waarom kan ik niet meer handmatig opnemen? Ik mis gewoon enkele makkelijkheden van de vorige box, hebben andere gebruikers zelfde opmerkingen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is natuurlijk al veel vaker gevraagd, handmatig opnemen gaat niet, het is een beperking van het cloud opnemen. Je kan natuurlijk gewoon het volgende programma ook opnemen, opname ruimte is niet zo'n groot probleem meer.
De gekleurde knopjes zijn door de ontwerpers verstopt onder het ziggo logo.
Hou er rekening mee dat de Next en AB geen eigendom zijn.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is natuurlijk al veel vaker gevraagd, handmatig opnemen gaat niet, het is een beperking van het cloud opnemen. Je kan natuurlijk gewoon het volgende programma ook opnemen, opname ruimte is niet zo'n groot probleem meer.
De gekleurde knopjes zijn door de ontwerpers verstopt onder het ziggo logo.
Om geen geweld te hoeven gebruiken, duw deze 2 klemmetjes naar binnen en de klep komt er makkelijk af.
@evelien52 ......en waarom kan ik niet meer handmatig opnemen?
Middenop de afstandsbediening zie ik nog steeds een rode knop. Werkt die niet?
@Steefb schreef:De gekleurde knopjes zijn door de ontwerpers verstopt onder het ziggo logo.
Wat dus omdat teletekst (waar deze knoppen voor worden gebruikt) steeds meer in onbruik raakt is voor deze oplossing gekozen???
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.