D2nny schreef: "Ik ken Casema als kabelaar, heel goed in televisie, maar de 'bak stront' aan klachten, die we klegen wanneer we internet van ze verkochten... of telefonie... "
Nou noem je ook wat, Casema met het eerste internet, via de koperdraadjes ging het nog sneller en stabieler, inderdaad een drama om ICT te troubleshooten.
Ik deed geen klanten meer in Breda die op Casema zaten.
In Roosendaal met alle plezier met Essent / @Home / Ziggo.
Heb een ICT bedrijf aan huis gehad, werkte altijd op locatie.
Had zelf internet van Ziggo vanaf 2001 en bellen vanaf 2006.
Onbeperkt bellen voor een tientje als bedrijf was top en van 2006 tot en met 2008 er 1 uur uitgelegen.
Internet gebruikte ik ook om thuis zaken op te halen en zaken te controleren en overal mail te kunnen zien met Remote Desktop en DynDNS (dynamisch IP adres bij Ziggo) en ik heb nooit een probleem gehad of ik bij klanten bezig was of in Frankrijk zat.
Maar ik weet dat er een aantal wijken zijn in Brabant waar de coax kabels heel slecht waren/zijn.
Maar dat was hier met KPN ook, zo slecht dat zelfs in bepaalde straten en wijken dat een fax zelfs niet werkte en in andere delen wel.
Dus hier zit vrijwel alles op Ziggo in de wijk.
In Roosendaal Noord kon KPN mij 11 Mbit/s down en Mbit/s up garanderen op mijn adres tot een paar jaar geleden. :thinking:
En nu: Op jouw adres is tot 200 Mbit/s download- en 10 Mbit/s uploadsnelheid maximaal haalbaar.
Ik dacht het niet.