Vraag
Reacties
Oplossing
EgbertH
Level 4

Mediabox Next zonder coax kabel ....

Onlangs is Mediabox Next Mini verschenen. Een belangrijk verschil is dat er geen coax meer gebruikt wordt. Omdat het systeem verder heel erg vergelijkbaar is met de Mediabox Next vroeg ik mij af of ik deze Mediabox Next nu ook zonder coax kan gebruiken .....

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

De Next mini is zonder coax kabel.

De grote Next is met coax kabel, om live te kunnen kijken, maar wie weet wat de toekomst brengt.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

De Next mini is zonder coax kabel.

De grote Next is met coax kabel, om live te kunnen kijken, maar wie weet wat de toekomst brengt.

0 Kudos
Ga naar reactie
EgbertH
Level 4
Topicstarter

De Next gebruikers kijken al zonder coax, behalve bij live uitzendingen. ik zie geen verschil.

0 Kudos
RoWi.
Level 20

@EgbertH  schreef:

De Next gebruikers kijken al zonder coax, behalve bij live uitzendingen. ik zie geen verschil.

Alle lineaire uitzendingen gaan hoe dan ook via DVB-C (coax) met een Next is dat wat je bedoeld met Live? Alleen Replay en 'opnames' niet.

Het ligt in de lijn der verwachting dat de Next ook volledig zonder coax bruikbaar wordt.  Zonder dat de gebruiker een uitzending zelf iets later moet starten en kiezen voor kijken vanaf begin. Op deze methode is de Next nu al zonder coax bruikbaar.